וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל איטלקי: חכמות על חלשים

3.3.2001 / 18:53

המובילה רומא, הלוזרית הגדולה של השבוע, גברה על לצ'ה, לאציו עשתה 0:1 קטן בחוץ אחרי עוגמת הנפש במדריד, בדיוק כמו יובנטוס, המובטלת האירופית הבכירה של השנה

צמרת הליגה האיטלקית נותרה כפי שהיתה ערב המחזור ה-19, גם לאחר סיום המשחקים הערב (ראשון). שלוש הקבוצות המדורגת ראשונות השיגו ניצחונות ושמרו על מקומן בטבלה.

מוליכת הליגה, רומא, ניצחה 0:1 בביתה את לצ'ה משער של סמואל בדקה ה-79 ושמרה על המקום הראשון. לרומא יש עדיין פער של 6 נק' בראש הטבלה על יובנטוס, שניצחה בחוץ 0:1 את סוגרת הטבלה, בארי, משער של אלסנדרו דל-פיירו, 8 דקות לסיום המשחק. לרומא יש 45 נק' ואילו ליובנטוס, שהצליחה לכבוש כאמור רק בדקה ה-82 ולשמור על המרחק מרומא, יש 39 נק'.

האלופה, לאציו, שמרה על המקום השלישי, שם יש 37 נק', לאחר שהשיגה אף היא ניצחון מינימלי, 0:1 בחוץ על פרוג'יה. סטאנקוביץ' בדקה ה-64 כבש את השער היחיד במשחק.

אטלאנטה, שבמקום הרביעי, התרחקה מדבוקת הצמרת לאחר שסיימה בתיקו ביתי 1:1 עם ויצ'נזה. המארחים אמנם הובילו בדקה ה-41 משער של ונטולה אך סומסה השווה בדקה ה-75 וכפה חלוקת נקודות שווה. לאטלאנטה יש 31 נק' במקום הרביעי.

פארמה ניצחה 0:3 את ברשיה, שנמצאת שתי נק' מהקו האדום, והיא במקום החמישי עם 29 נק'. מבומה כבש ראשון לפארמה בדקה ה-56 וקונססאו בדקה ה-65 הוסיף שער. ג'וניור חתם בדקה ה-77 את התוצאה.

פיורנטינה, שבמקום השמיני עם 26 נק', לא הצליחה לנצח את רג'ינה, שבמקום הלפני אחרון. פיורנטינה הוליכה 0:1 החל מהדקה ה-11 אך זאנצ'טה קבע 1:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

אינטר, עוד קבוצה ששיחקה באמצע השבוע בגביע אופ"א (3:3 בחוץ מול אלאבס, יצאה למשחק חוץ והופתעה בנאפולי כשנוצחה ע"י הקבוצה המקומית 1:0.

לאחר מחצית ראשונה ללא שערים כבש מאטוזלם את שער הניצחון לנאפולי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully