וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון ויבמ יקימו יחדיו תשתית אלחוטית מאובטחת לשירותים פיננסים

3.3.2001 / 18:53

המוצרים הראשונים של המיזם המשותף עתידים להגיע לשוק לקראת סוף השנה

חברת אריקסון יחד עם חברת יבמ ישתפו פעולה ביצירת תשתית לאספקת שירותים פיננסים מאובטחים על גבי רשתות אלחוטיות, כך מסרו שתי החברות.

החברות מתכוונות לפתח טכנולוגיה אשר תאפשר לגופים פיננסים להציע שירותים מתקדמים דוגמת מסחר אלחוטי, התראות תשלום דרך כרטיסי אשראי, ניהול שירותי רווחה ומידע על מצב החשבון של המשתמשים.

"אנו חושבים כי זיהינו שוק חדש אשר יעזור לחברות טלקומוניקציה ולחברות המציעות שירותים פיננסים להעמיד מודלים עסקיים חדשים. והדרך היחידה אשר הם יוכלו לעשות זאת היא באמצעות החלפת מידע הדדי", מסר אנדי קאש, מנהל יחידת השירותים הפיננסים האלחוטים מחברת יבמ.

"אנו מתכוונים להרחיב את קו המוצרים שלנו כך שיאפשר לחברות להחליף ולהפעיל מידע אשר יאפשר ללקוחותינו להציע שירותים טובים יותר...איננו מתכוונים להגיע לשוק עם פתרון מסחרי מסוים, אך יבמ ואריקסון יעבדו יחדיו על מנת לספק את התשתית אשר מקנה את הביטחון המאובטח להעמיד העברות קריטיות שכאלו", מסר מר קאש.

"מספר מרכיבים מנעו עד כה העמדת פתרונות מסוג הפתרונות אותם אנו עומדים להציע", המשיך קאש, "נוחות השימוש ורמת האבטחה של המוצרים הקיימים כיום אינם ברמות כאלה אשר מעודדות חברות להציע שירותים מאובטחים בתחום הפיננסי."

אריקסון תתרום למיזם את הידע הרב אותו צברה בתחום ההעברה המאובטחת על גבי רשתות אלחוטיות, דוגמת פתרון ה e-Pay, אשר מאפשר למפעילות רשתות אלחטיות לשמש כספקיות תשלום והעברות כספים. כמו כן תעמיד אריקסון את שרת ה WAP אשר מאפשר למכשירי טלפון אלחוטיים לגשת למידע הנמצא על גבי האינטרנט.

יבמ מצידה תעניק למיזם מוצרים מקו ה WebSphere, מוצרים אלו מציעים פתרונות לארגונים אשר מעוניינים לבצע העברות כספיות מאובטחות.

על פי מארק גרין, סגן נשיא לאסטרטגיה ופתרונות מחברת יבמ, עתידים מוצרים אלו להיות זמינים לקהל החברות לקראת סוף שנה זו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully