וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל זרקה את צ'לסי מהגביע האנגלי, ליברפול את המנצ'סטר השניה

3.3.2001 / 18:53

בדרבי הלונדוני בין הצרפתים לאיטלקים היתה ידם של הפרנקופילים על העליונה עם 1:3 חד משמעי. ליברפול השלימה הדחה של הקבוצות לבית מנצ'סטר עם 2:4 קל על הסיטי

ארסנל עלתה לרבע-גמר הגביע האנגלי לאחר ניצחון ביתי 1:3 על צ'לסי בדרבי הלונדוניות. 38 אלף צופים ראו מחצית ראשונה ללא שערים, אבל השניה היתה מלהיבה עם ארבעת השערים.

ארסנל עלתה ליתרון ראשון מפנדל של החלוץ הצרפתי, תיירי הנרי, בדקה ה-52. עשר דקות אחרי השווה הולנדי ג'ימי פלויד האסלביינק משער נפלא בבעיטה חזקה מ-17 מטרים.
בדקה ה-74 הקפיץ צרפתי אחר של ארסנל, סילביאן וילטורד, מ-13 מטר כדור מעל שוער צ'לסי שיצא אליו ו-10 דקות אחרי הוא הבטיח את הניצחון בשער שני במשחק, בבעיטה שטוחה מ-11 מטר.

גם ליברפול עלתה לרבע הגמר לאחר נצחון 4:2 על מנצ'סטר סיטי. יארי ליטמנן העלה את ליברפול ל-0:1 כבר בדקה השישית מבעיטת עונשין מ-11 מ'. אמיל הסקי הוסיף כיבוש לאחר שש דקות ואילו אנדריי קאנצ'לסקיס צימק בדקה ה-28. ולדימיר שמיצר שוב הגדיל את היתרון בדקה ה-53 מפנדל נוסף, מרקוס באבל הפך את התוצאה לתבוסה עם שער רביעי לליברפול דקה חמש דקות לסיום, אבל שון גואטר צמצם סמוך מאוד לשריקת הסיום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully