וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש ופרקליטת המדינה החליטו לגנוז את תלונת התנועה לאיכות השלטון כנגד יו"ר רשות ני"ע מירי כץ

3.3.2001 / 18:53

קבעו שההחלטות בדבר כינוס פורום האכיפה ופתיחת החקירה כנגד חברת מונדרגון נבעו משיקולים ענייניים


ltpgt
היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטת המדינה הודיעו היום ליו"ר רשות ניירות ערך, מירי כץ, על החלטתם שלא לפתוח בחקירה פלילית נגדה בעקבות תלונת התנועה לאיכות השלטון.
lt/pgt

ltpgt
במכתב ששיגרה עו"ד בת-אור כהנוביץ, עוזרת בכירה לפרקליטת המדינה, אל כץ, נאמר כי מבדיקה שערכה המשנה לפרקליטת המדינה לעניינים מיוחדים, רחל סוכר, עולה כי "לא נמצא כי יש בדברים כדי להצביע על תשתית ראייתית מינימלית הנחוצה לצורך פתיחה בחקירה פלילית, ולפיכך כאמור הוחלט לגנוז את התלונה". בסיום הבדיקה אימצו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטת המדינה את המלצותיה של סוכר.
lt/pgt

ltpgt
כזכור, החלה הפרשה בתלונה שפירסמה התנועה לאיכות השלטון, בקשר להחלטה שקיבלה מירי כץ לפתוח בחקירה מטעם הרשות נגד חברת מונדרגון בעבירות על חוק ניירות ערך. התנועה אף תבעה מהיועץ המשפטי לממשלה ומפרקליטת המדינה לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר רשות ניירות ערך בעניין זה. בעקבות התלונה, הוחלט במשרד המשפטים לקיים בדיקה אם יש מקום לפתוח בחקירה בנושא.
lt/pgt

ltpgt
היום אישרו אליקים רובינשטיין ועדנה ארבל כי מניעיה של כץ בחלטה אם לפתוח בחקירה נגד מונדרגון היו ענייניים. "ההחלטה על כינוס פורום האכיפה וההחלטה על הפתיחה בחקירה כנגד חברת מונדרגון נבעו משיקולים לגופו של עניין", נאמר במכתב שהועבר ממשרד המשפטים אל מירי כץ.
lt/pgt

ltpgt
מירי כץ הגיבה על הדברים באומרה: "היה ברור לי כל הזמן שאין שמץ של ממש בטענות האלה. איש אינו יודע טוב ממני שרק שיקולים ענייניים הביאו אותי להחליט על פתיחה בחקירה הזו. אני שמחה על שהאמת יצאה אל האור ושדברי התנועה התגלו כחסרי כל שחר".
lt/pgt

ltpgt
התנועה לאיכות השילטון הגיבה כי "החלטה בלתי סבירה בעליל והתנועה תערער עליה".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully