וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון אחזקות: אנו מקיימים מגעים לרכישה עם מספר גורמים בתחום פרסום החוצות

3.3.2001 / 18:53

כך אומר סמנכ"ל פיתוח עסקים בגאון אחזקות, ביחס לידיעות בדבר רכישת חברת ברעם פרסום מקורי


סמנכ"ל פיתוח עסקים בגאון אחזקות, משה אביחי, מסר היום כי במסגרת האסטרטגיה של הקבוצה להפוך לגורם תקשורתי מרכזי, מקיימת החברה דין ודברים עם מספר גורמים בתחום שילוט החוצות. אביחי סירב לאשר את הידיעה שפורסמה בשבוע שעבר, כי גאון תקשורת בודקת את האפשרות לרכוש דווקא את חברת ברעם פרסום מקורי.

"ברעם עשויה להיבחן רק כמדיה משלימה לפלטפורמת שילוט החוצות של פוסטר מדיה, אותה רכשנו מישאל נדל"ן לאחרונה. בכל מקרה, היא לא עשויה לשמש כעוגן לפעילותנו בתחום". הוסיף אביחי.

בנוסף לרכישת פוסטר מדיה, נמצאת קבוצת גאון תקשורת, שבראשות בני גאון, בעיצומם של תהליכי רכישת 23% מזכיינית ערוץ 2, חברת טלעד. מאיר שני, מנכ"ל גאון אחזקות, אישר היום כי תהליכי הרכישה אמורים להתבצע כפי שתוכנן, ואביחי ציין כי בחודש הקרוב אמור להיחתם ההסכם.

לפני כחודשיים פרשה גאון תקשורת, שבבעלות גאון אחזקות, מההשתתפות במכרז הערוץ המסחרי הנוסף. יחד עם זאת, ציין אביחי כי החברה בודקת בימים אלו השתתפות באחד ממכרזי הערוצים הייעודיים בכבלים, אך טרם החליטה באיזה ערוץ להתמקד.

קבוצת גאון מורכבת מגאון תקשורת (40%), משפחת פקטור מגרמניה (20%) איש העסקים סמי שמעון, חברת כוח האדם או.אר.אס, ברונו לנדסברג, ומרקוס כץ (10% כל אחד).

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully