וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטרום פוזלת לכיוון הביוטכנולוגיה: קיבלה הזמנה בסך 3 מיליון דולר לאספקת חומרי גלם לתרופות

3.3.2001 / 18:53

להערכת נשיא החברה, החברה תחתום בשבועיים הקרובים על הסכם עם חברת CPL AROMAS הבריטית, לרכישת פעילות ונכסים של 2 מחטיבותיה, תמורת 16 מיליון דולר


ltpgt
חברת פרוטרום תעשיות קיבלה הזמנה בסך של 3 מיליון דולר, לאספקת חומרי גלם לתרופה החדשה שפותחה על ידי אחת מחברות התרופות הגדולות בעולם. פרוטורם, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תמציות ריח, תערובות תבלינים, וחומרי גלם המיועדים בעיקר לתעשיות המזון והמשקאות, צמחי המרפא, התרופות והקוסמטיקה. בעלת השליטה בחברה היא ICC Handles, שהיא חברה בת של ICC Industries, חברת פרטית הרשומה בארצות הברית .
lt/pgt

ltpgt
נשיא פרוטורום תעשיות, אורי יהודאי, מסר כי ההזמנה בסך 3 מיליון דולר לחומרי הגלם לתרופות, נעשתה מאחת משלוש החברות הגדולות בעולם לייצור תרופות, וכי מכירת חומרי הגלם לתעשיית הביוטכנולוגיה היא תחום חדש עבור פרוטרום, שעתיד לגוון את תמהיל המוצרים שלה.
lt/pgt

ltpgt
בדצמבר האחרון הודיעה החברה כי היא מנהלת מו"מ מתקדם עם חברת CPL AROMAS הבריטית, לרכישת פעילות ונכסים של חטיבת התערובות וחטיבת חומרי הגלם שלה, בכ-16 מיליון דולר. מכירות החטיבות הסתכמו בשנת 1999 בכ-24 מיליון דולר.

יהודאי מסר היום כי העסקה צפויה להיחתם בשבועיים הקרובים, וכי היא תתרום משמעותית לקבוצה בכמה אספקטים. תחילה תוכל הקבוצה למזג את פעילותה באנגליה עם הפעילות שתרכוש, ולדברי יהודאי היא תחסוך בהוצאות מחד גיסא ותגדיל את היקף מכירותיה מאידך גיסא.
lt/pgt

ltpgt
עוד מסר יהודאי, כי רכישה זו היא שלב נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה להרחבת פעילות - הן בדרך של צמיחה פנימית, והן בדרך של רכישות. הרכישה תקדם את החברה להשגת היעד שהציבה לעצמה - מחזור מכירות של 300 מיליון דולר בשנת 2005, תוך שיפור ברווחיות ובערך המניות.
lt/pgt

ltpgt
מחזור המכירות של החברה הסתכם בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה בכ-60 מיליון דולר, וההערכות הן כי מחזור מכירותיה לשנת 2000 יגיע ל-80 מיליון דולר. ההכנסות ב-3 הרבעונים הראשונים מהוות גידול של 12% ביחס להכנסות שנרשמו בתקופה המקבילה, והרווח הנקי הסתכם ב-13.4 מיליון שקל מתחילת השנה.
lt/pgt

ltpgt
מניות פרוטרום נסחרות בבורסה לפי שווי של 39 מיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully