וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה מעבר לפינה

14.8.2003 / 8:21

סיפור ההיכרות הלא שגרתי של לאה ישייב ואמיר גור-אריה שיתחתנו בקרוב החל בצומת; השניים ביצעו עברות תנועה, וכשהשוטר רשם דו"חות, הוא הציע להם להתעלם מהקנס ולהתמקד אחד בשני

שוטרי תנועה יכולים לפעמים לשמח עוברי אורח ולזווג זיווגים, אפילו אם בדרך הם רושמים להם דו"חות. סיפור קצת משונה התרחש בתל אביב בחודש פברואר השנה. השוטר רב סמל יונתן שוב עמד בנחלת בנימין פינת לילינבלום וארב לעברייני תנועה. לצומת הגיעה לאה ישייב, בת 21, ולאחר שלא נתנה זכות קדימה להולך רגל, הורה לה שוב לעצור בצד והחל לרשום לה דו"ח.

כמה דקות אחר כך הגיע לצומת אמיר גור-אריה, בן 29, ועלה על המדרכה עם קטנועו. שוב הורה גם לו לעצור בצד, ליד מכוניתה של ישייב. שוב, שלא הסתפק בתפקידו הרשמי סיפר ל"מעריב": "הסתכלתי בתעודות שלהם וראיתי ששניהם רווקים. אמרתי להם שלדאבוני הם יקבלו קנס אבל שלפחות ינצלו את המצב ושינסו להכיר אחד את השנייה. אולי זה הגורל שהם הגיעו לצומת הזה באותו הזמן. הוא נראה 'ילד טוב ירושלים', והיא יותר 'פלפלית', אבל אני יודע שהפכים נמשכים".

ישייב אומרת שמהרגע הראשון שבו ראתה את פניו של גור-אריה הרגישה שהוא יהיה בעלה. השניים החליפו טלפונים והחלו לשוחח בטלפון עוד באותו ערב, ובתוך זמן קצר הפכו לזוג. הכלה הוסיפה כי, "על החתונה החלטנו אחרי חודשיים. היינו בטוחים בכך מההתחלה. העניין היה רק מי יציע ראשון. ראיתי שאין לו אומץ, אז החלטתי בשבילו".

אחר כך ניסו השניים לאתר את השדכן ולהזמינו לחתונתם, שתיערך בעוד שבועיים. גור-אריה פגש אותו במקרה בכיכר רבין. שוב מספר: "זכרתי אותו במעורפל. הוא אמר לי שהוא מחפש אותי הרבה זמן בצמתים, והזמין אותי לחתונה שלו כאורח כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully