וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eMap מכריזה על שירות חדש: דיווחי תנועה בזמן אמת באינטרנט ובסלולר

3.3.2001 / 18:53

הדיווחים מתעדכנים באמצעות מוקד התנועה של קול ישראל; לכל דיווח מוצמד מיקום גיאוגרפי מדויק וסימול לרמת העומס


ltpgt
חברת e-map שבבעלות סיסטמטיקס משיקה שירות דיווחי תנועה בזמן אמת באינטרנט ובסלולר. החל מהיום יוכל כל גולש באתר www.emap.co.il, לקבל על גבי מפה דיווחי תנועה באזור הגיאוגרפי הרצוי לו, כאשר לכל דיווח יוצמד סמל בצבע המתאים לרמת העומס באותו רגע. בנוסף, יוכל כל גולש בטלפון סלולרי, המקושר לשירות, לקבל את הדיווחים על אזור מסוים באמצעות מכשירי טלפון התומכים בפרוטוקול WAP או SHTML.
lt/pgt

ltpgt
השירות החדש מבוסס על נתונים המתעדכנים כל הזמן באמצעות מוקד התנועה של קול ישראל והדיווחים מועברים למערכת באופן רציף, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לכל דיווח מוצמד מיקום גיאוגרפי מדויק, המאפשר לגולש באינטרנט ובסלולר לקבל את הדיווחים באזור בו הוא נוסע.
lt/pgt

ltpgt
"בפיתוח השירות החדש הושקע מאמץ רב, וכעת אנו נמצאים בקשר עם כל הגופים הסלולריים על מנת לשלב את השירות בכמה שיותר מכשירי טלפון", אומר ליאור זיידרמן, מנכ"ל eMap. "במקביל אנו עובדים על גירסה המאפשרת התאמה אישית לכל גולש סלולרי, להגדיר מראש את המקום והזמן בו הוא מעוניין לקבל את הדיווחים. בנוסף, קיימת גירסה לשוק של מכשירים, שיקבלו דיווחים בהתאם למיקום המדויק שלהם - location-based services" .
lt/pgt

ltpgt
eMap הוא מיזם אינטרנט של חברת סיסטמטיקס, המאפשר לכל ארגון להציג מפות דינמיות באתר האינטרנט שלו. המפות האינטראקטיוויות של eMap כבר יושמו באתרים דוגמת בזק 144, נענע, IOL, MSN, קופ"ח מכבי, מפעל הפיס וברבים אחרים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully