וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eMap חולצת פקקים

3.3.2001 / 18:53

eMap משיקה שירות חדש:דיווחי תנועה בזמן אמת באינטרנט ובקרוב בסלולר; השירות הסלולרי יהיה בתשלום


חברת eMap השיקה שירות דיווחי תנועה בזמן אמת באינטרנט ובקרוב גם בסלולר. החל מהיום יוכל כל גולש, לקבל על גבי מפה באתר דיווחי תנועה באיזור הגיאוגרפי הרצוי לו. בימים אלה נמצאת החברה בשלבי משא ומתן מתקדם עם חברות הסלולר השונות על השקת השירות לטלפונים הניידים.

השירות החדש מבוסס על נתונים המתעדכנים כל הזמן באמצעות מוקד התנועה של קול ישראל והדיווחים מועברים למערכת באופן רציף, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לכל דיווח מוצמד מיקום גיאוגרפי מדוייק, המאפשר לגולש באינטרנט ובסלולר לקבל את הדיווחים באיזור בו הוא נוסע.

"בפיתוח השירות החדש הושקע מאמץ רב, וכעת אנו נמצאים בקשר עם כל הגופים הסלולריים על מנת לשלב את השירות בכמה שיותר מכשירי טלפון", אמר מנכ"ל eMap ליאור זיידרמן. לדבריו מתכונת ההודעות הסלולריות תינתן על ידי הודעות SMS וביכולתה של החברה להציע גם שירותים מבוססי מיקום.

"החברות הסלולוריות מעוניינות בשירות הזה, עד היום ניתנו רק שירותי עדכון קוליים, אנחנו נהיה הראשונים שיספקו מידע ויזואלי". אמר זיידרמן.

כמו כל חברת דוט.קום מהדור החדש מתכוונת גם אי.מאפ לגבות תשלום על השירות הסלולרי. לדברי זיידרמן, מחיר שירות מקביל בארצות הברית עולה כחמישה דולר לחודש, וזו עשויה להיות גם מסגרת התשלום המקומית. צורת הגבייה בארץ עשויה להיות בהתאם למספר ההודעות.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully