וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלם מערכות חתמה על הסכם להמשך עיבודי השכר עבור המדינה בהיקף של 100 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

מזכיר החברה: במכרז האחרון לעיבודי השכר של עובדי המדינה זכתה חילן טק, אך היא לא הצליחה להתמודד עם הפרויקט

חברת מלם מערכות, מקבוצת זאבי, חתמה על הסכם עם החשב הכללי ולפיו תמשיך לבצע את עיבודי השכר של עובדי המדינה וגמלאיה. תוקף ההסכם עד סוף 2005 והיקפו נאמד בכ-100 מיליון שקל. נוסף לעיבודי השכר תעניק מלם שירותים נגזרים נוספים, כגון דו"חות ועיבודי נתונים שונים, בתמורה כספית נוספת.

מלם מבצעת עיבודי שכר עבור הממשלה מאז קום המדינה. המתחרה העיקרית שלה היא חברת חילן טק. למעשה, במכרז האחרון לעיבודי השכר שפירסמה המדינה בשנת 1994 זכתה חילן טק, אך לדברי דוד אליהו, מזכיר מלם, היא לא הצליחה להתמודד עם הפרויקט. אי הצלחת חילן טק לבצע את הפרויקט הביאה את המדינה לבטל את זכייתה במכרז, דבר שגרם לדרישת פיצויים מצד חילן טק, ואף הגיע לדיונים בבית המשפט.

אליהו הוסיף כי למרות זכיית חילן טק במכרז היא לא ביצעה כלל עבודת עיבוד שכר, ובפועל, עבודה זו מבוצעת ברציפות על ידי מלם. בין החברות הגדולות שמלם מבצעת עבורן עיבודי שכר ניתן למנות את קופת חולים הכללית, עיריית ת"א, עיריית ירושלים ורשות שדות התעופה.

מלם עוסקת במתן שירותי פיתוח פרויקטים ופתרונות מחשוב בתחום טכנולוגיות המידע, מכירות חומרה, מערכות הפעלה ותקשורת נתונים, וכן בשיווק מוצרי תוכנה, בשירותי מחשוב בשיטת אאוטסורסינג, בייצור תלושי שכר ועוד. בבחירות האחרונות לראשות הממשלה הקימה מלם את התשתית למערך המחשוב לבחירות.

מניית מלם נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-108 מיליון שקל. מתחילת השנה ירדה המניה בכ-12%. בתשעת החודשים הראשונים של 2000 הסתכמו הכנסותיה בכ-288 מיליון שקל, והרווחים הסתכמו בכ-6.7 מיליון שקל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully