וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מנכ"ל טמפו דני יעקבי עומד להתמנות למנכ"ל יס

רוני קורן-דינר

13.8.2003 / 20:05

בכירים בבזק: יעקבי, לשעבר נשיא מת"ב, הוא המועמד המוביל לתפקיד; במהלך השבוע האחרון התקיימו עמו מספר פגישות בנושא זה בבזק וביס

דני יעקובי, מנכ"ל טמפו, נמצא במגעים מתקדמים עם בזק לקראת מינויו למנכ"ל YES; כך נודע ל-TheMarker. בכירים בבזק מסרו כי יעקובי הינו מועמד מוביל לתפקיד, וכן נמסר כי במהלך השבוע האחרון התקיימו עמו מספר פגישות בנושא זה בבזק ובחברת YES עצמה.

עד כה הוזכרו בהקשר לתפקיד זה שמותיהם של סמנכ"ל השיווק של בזק, פנינה שנהב; המשנה למנכ"ל YES, ניר למפרט; מנהל חטיבת החלב בתנובה, עופר בלוך; מנכ"ל שטראוס קובי לוי; והמנכ"ל המיועד של חברת הכבלים הממוזגת רם בלינקוב. ואולם, בבזק מדגישים לגבי יעקובי כי הפעם מדובר במגעים ממשיים שעומדים על סף סיכום.

יעקובי מילא שורה של תפקידים בכירים במגזר הפרטי בשנים האחרונות, רובם לתקופות קצרות יחסית: לפני מינויו למנכ"ל טמפו במאי 2002 שימש כמנכ"ל חברת סטארט-אפ בתחום הסלולר למשך מספר חודשים. קודם לכן שימש בתפקיד נשיא חברת הכבלים מת"ב משך כשנה וחצי, ולפני כן כיהן כמנכ"ל חברת דור-אנרגיה. דובר בזק מסר כי עדיין לא התקבלה כל החלטה באשר לזהות מנכ"ל חברת הלוויין המיועד. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של יעקובי עד למועד פרסום הדברים.

כזכור, בסוף חודש יוני הודיע מנכ"ל YES, שלמה לירן, על רצונו לפרוש מניהול החברה עד סוף השנה והדירקטוריון קיבל את בקשתו. כבעלת המניות הגדולה בחברת הלוויין (49.9%), מינתה בזק בתוך זמן קצר ועדה לאיתור מחליף.

בשבוע שעבר דיווחה חברת הלוויין YES על מעבר ל-EBITDA חיובי של 5 מיליון שקל ברבעון השני של השנה בהשוואה ל-EBITDA שלילי של 13 מיליון שקל ברבעון הקודם. החברה דיווחה עוד על גידול של 46 מיליון שקל בהכנסות הרבעון ל-207 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 197 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2003 - עלייה של 5%. ברבעון המקביל הסתכמו ההכנסות ב-161 מיליון שקל - עלייה של 29%.

ההפסד הגולמי הסתכם ברבעון השני בכ-42 מיליון שקל, צמצום ניכר נוסף של כ-23% בהשוואה להפסד גולמי של 55 מיליון שקל ברבעון הראשון. מספר הלקוחות של YES נכון לסוף הרבעון השני של השנה הסתכם בכ-398 אלף מנויים, והגיע בעת פרסום הדו"חות ל-403 אלף מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully