וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקופוס החלה בתהליך גיוס עובדים שיעדו - גיוס 50 עובדים במהלך השנה הקרובה

3.3.2001 / 18:53

החברה השלימה מהלך אסטרטגי למיצוב תדמיתי כחלק מהיערכותה לקליטת עובדים חדשים


ltpgt
חברת סקופוס, המתמחה במתן פתרונות לשידורי וידיאו דיגיטליים, הודיעה על השלמת מהלך אסטרטגי למיצוב תדמיתי של החברה. מיצוב זה החל לפני כשנה עם רכישתה ע"י כור ופיצולה מחברת תדיראן.
lt/pgt

ltpgt
עד כה נקראה החברה תדיראן סקופוס, ומעתה תיקרא סקופוס נטוורק טכנולוג'יס - Scopus Network Technologies. בנוסף, שונו הלוגו והזהות התדמיתית של החברה. הלוגו החדש עוצב על ידי מיכל הרמן מסטודיו תמונה מדברת, המתמחה בתחום עיצוב ובניית מותגים בעיקר לתחום ההיי-טק.
lt/pgt

ltpgt
דוד מחלב, מנכ"ל סקופוס, מסר כי הההחלטה לשנות את שם החברה היא חלק מהחלטה אסטרטגית רחבה להעמיק פעילות בשוק ה-Broadcast ולהתפתחות בתחום ה-Broadband. עוד הוסיף מחלב כי המיצוב החדש הוא חלק מהיערכות החברה לקליטת וגיוס עובדים חדשים.
lt/pgt

ltpgt
בימים אלו החלה סקופוס בתהליך גיוס עובדים, ויעדה - גיוס 50 עובדים במהלך השנה הקרובה. כעת נמצאת החברה לקראת יציאת קמפיין חדש לגיוס עובדים שינוהל על ידי משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר. בנוסף, מגבשת החברה מבצע חבר מביא חבר.
lt/pgt

ltpgt
סקופוס השלימה לאחרונה גיוס הון בהיקף של 17 מיליון דולר בו השתתפו פולריס, ורטקס, שדות ופורמולה.
lt/pgt

ltpgt
סקופוס מתמחה בפתרונות END-TO-END להעברת שידורי וידיאו דיגיטליים על גבי פס רחב. הפתרונות המערכתיים של סקופוס מאפשרים העברת וידיאו דיגיטלי דחוס באיכות גבוהה ובזמן אמת בפס רחב, נתונים ואינטרנט מהיר, על תשתיות תקשורת מתקדמות. החברה מעסיקה כ-100 עובדים בישראל, ארה"ב, סין, מקסיקו והודו.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully