וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לדין בגלל נהמות לעבר יעקובו

3.3.2001 / 18:53

אלון יפת ציין את הנהמות כלפי הניגרי של מכבי חיפה במשחק אמש בקרית אליעזר. גם אשדוד והרצליה יועמדו לדין על נהמות

בית"ר ירושלים תוזמן השבוע לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות דו"ח השיפוט של אלון יפת מהמשחק בשבת מול מכבי חיפה. יפת ציין כי במהלך המשחק ובעיקר בדקות הראשונות נשמעו מכיוון יציע אוהדי בית"ר נהמות קולוניות בכל פעם שאיגביני יעקובו החיפאי נגע בכדור.

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן-עזרא, אמר ל-ONE: "אף קבוצה לא תימלט מעונש על נהמות מכוערות".

מכבי חיפה תיקנס ככל הנראה בשל השלכת חזיזים למגרש, לאחר שיפת ציין זאת בדו"ח: "בדקה העשירית, לאחר הבקעת השער לזכות חיפה, נזרקו חזיזים לתוך המגרש והשמיעו קולות נפץ. אחד מהם נפל בקרבתו של יוסי בניון ממכבי חיפה וגרם לעיכוב בחידוש המשחק. גם לאחר הבקעת השער השלישי נשמעו קולות נפץ של חזיזים, שהושלכו מהיציעים של אוהדי חיפה".

בלם בית"ר, ישראל כהן, שהורחק לאחר שירק על יוסי בניון, לא ייענש מעבר להרחקה אוטומטית ממשחק אחד.


מ.ס. אשדוד תוזמן גם כן לדין לאחר שהשופט אריק חיימוביץ' ציין כי אוהדיה נהמו לעברו של איסמעיל עאמר ממכבי פ"ת.
אירוע דומה קרה בכפ"ס: השופט מאיר לוי כתב בדו"ח כי אוהדי מכבי הרצליה נהמו בכיוונו של יניב צ'יצ'יאן המקומי.

מאיר סוויסה מהכח ר"ג יועמד לדין לאחר שהורחק בדקה ה-90 במשחק מול בני סכנין. השופט אייל צור הרחיק את סוויסה לאחר שהקוון ארז זטלמן היפנה את תשומת לבו לכך שסוויסה קרא לעברו של סאמר מיעארי מסכנין "ערבי מסריח".

מכבי נתניה תספוג כנראה קנס לאחר שהשופט חיים יעקב ציין כי במהלך המשחק מול בני-יהודה ביום שישי נזרק לעברו בקבוק שתיה מפלסטיק מכיוון יציע אוהדי נתניה.

דו"ח חריף של בעבור על אלי כהן ודני לוי


מאמן הפועל פ"ת, אלי כהן, והיו"ר דני לוי, יועמדו לדין בעקבות הדו"ח החריף של ניר בעבור מהמשחק בשבת מול מכבי ת"א.
בעבור כתב בדו"ח: "בסיום המשחק התפרץ לעברי אלי כהן וצעק - 'בושה וחרפה, תבקש לא לבוא אלינו, באת לנצח אותנו, הרחקת לנו חצי קבוצה, אתה לא אובייקטיבי'".

על דני לוי, כתב בעבור: "ברדתי לכיוון חדר ההלבשה הוא התפרץ לעברי תוך קריאות והאשמות חמורות ביותר - 'זבלים, אפס מאופס, מושחת, מכרת את המשחק, אני אתלונן עליך במשטרה, אתבע אותך לדין, הטית את תוצאת המשחק בכוונה בגלל הפרס הגדול בטוטו'".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully