וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס האחרון לליגת העל

3.3.2001 / 18:53

גבעת שמואל במלחה וראשון לציון בבית מול רעננה, ייאבקו הערב (20.15) על הכרטיס האחרון לליגת העל. היתרון לראשל"צ שתלויה רק בעצמה

המחזור ה-14 והמסיים של השלב הראשון בליגה לאומית א' יעמוד הערב בסימן הקרב על הכרטיס השמיני לליגת העל בעונה הבאה. מכבי ראשל"צ וגבעת שמואל ייאבקו החל מהשעה 20.15 (שידור משולב בערוץ הספורט) כל אחת באולם אחר על הכרטיס שיכול למנוע מהן מלחמות מתישות בפלייאוף התחתון.

היתרון הקטן הוא של ראשל"צ שתלויה רק בעצמה. ראשל"צ תארח בבית את מכבי רעננה וניצחון שלה יבטיח, ללא קשר לתוצאה אותה תשיג גבעת שמואל, את הכרטיס לליגת העל.

גבעת שמואל תעלה לירושלים למשחק חוץ קשה מאוד בידיעה שגם ניצחון לא בהכרח יספיק. שאר משחקי המחזור יהוו שיפור עמדות וצבירת נקודות לקראת שלב המשחקים השני שיחל כבר בשבוע הבא.

ראשל"צ בבית מול רעננה

ראשון היתה יכולה להגיע למשחק הערב הרבה יותר אופטימית, אלא שהתבוסה שספגה הקבוצה במחזור האחרון מגבעת שמואל מלחיצה את השחקנים, הצוות המקצועי וכל מי שסובב את הקבוצה.

סיבה נוספת לדאגה היא היכולת המשופרת של רעננה בשבועות האחרונים. הצטרפותו של קורי קאר, ההפסד הסביר בספליט והניצחון על הפועל חולון בשבוע שעבר מביאים לראשון קבוצה הרבה יותר טובה מרעננה המפוררת של לפני חודש. יהיה צמוד, יהיה חם.

התחושה: ראשון תתחיל בשלב מסוים לפנות לכיוון ירושלים בתפילות.

גבעת שמואל במלחה

גבעת שמואל היתה רוצה שהמשחק הכי קריטי שלה העונה לא יהיה בירושלים דווקא. בקבוצה יודעים שהמשחק הערב הוא תוצאה של הפתיחה הרעה של העונה. בכל מקרה גם אם תפסיד בירושלים יכולה הגבעה להתנחם בכך שמבין קבוצות התחתית היא הפייבוריטית הברורה להשיג את אחד משני הכרטיסים הנותרים לליגת העל דרך הפליאוף התחתון.

התחושה: גבעת שמואל תעשה שמיניות באויר ותחזור מירושלים עם הכרטיס.

יתר המשחקים: שיפור עמדות לשלב הבא

שאר המשחקים הערב לא יהיו משמעותיים בצורה כזו שישפיעו על העלייה אות הירידה, אולם הקבוצות ינסו לשפר עמדות ומיקום לקראת שלב המשחקים השני.

בית א':

בני הרצליה - עירוני ר"ג (20.00)

אליצור קרית אתא - מכבי ת"א (20.00)

אליצור אשקלון - מ.כ חיפה (20.00)

חיפה/נשר - כרמיאל (19.30)


בית ב':

מכבי ראשל"צ - מכבי רעננה (20.15)

הפועל ירושלים - גבעת שמואל (20.15)

הפועל חולון - עירוני חדרה (20.00)

גליל עליון - הפועל צפת (19.30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully