וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חטף את מיס וייטנאם?

רויטרס

12.8.2003 / 13:29

עדי ראיה: צעירים הכניסו את מלכת היופי בת ה-18 לרכב ונמלטו; החשודים: קומוניסטים המתנגדים לתחרויות היופי; המלכה התקשרה להרגיע את ההורים

מלכת היופי של וייטנאם לשנת 2002 נחטפה בשבוע שעבר בעיר הנמל הצפונית האי פונג - כך דיווחו עדי ראיה. הם סיפרו כי המלכה, פאם טי מאי פונג בת ה- 18, יצאה ביום שלישי עבר מבית ספר לאנגלית בעיר והותקפה על ידי חבורת צעירים, שאילצו אותה להיכנס למכונית מסחרית. עם זאת, משטרת המחוז טוענת כי אין וודאות שמלכת היופי נפלה קרבן לחטיפה. "אנחנו עדיין עובדים על פרטי המקרה", אמרה שוטרת שהתייחסה למקרה.

בשנה שעברה היתה פונג בין המתמודדות שנאלצו לעזוב את תחרות מיס עולם 2002 בניגריה - שהתקיימה לבסוף בלונדון - בשל המהומות במדינה. פונג, שרק סיימה את לימודיה בבית הספר התיכון, אף זכתה לאחרונה במלגה ללימודי מנהל עסקים באנגליה.

החשד המיידי בחטיפה נופל על קבוצות של קומוניסטים, המכריזים בכל הזדמנות על התנגדותם לתחרויות היופי, "המייצגות ערכים לא רצויים". מהמשטרה נמסר כי להערכתה החטיפה לא בוצעה עבור בצע כסף. זאת, לאור העובדה שעד עתה לא התקבלה שום דרישה לתשלום כופר, ומכך שלמלכה אף ניתן להתקשר להוריה כדי להרגיע אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully