וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה: הפוליטיקאים נגד מלצריות בביקיני

12.8.2003 / 0:01

סכנה ל-100 "ביקיני קפה", בהם עובדות מלצריות בבגד ים; חברת קונגרס: הם מוכרים גופות נשים; בעל קפה: זה מצליח כי אנחנו כל כך שמרנים

חם בצ'ילה: פוליטיקאים במדינה הדרום אמריקאית יצאו למסע צלב נגד תופעת ה"ביקיני קפה", בתי קפה שבהם מוגשת השתייה החמה על ידי מלצריות שלגופן בגד הים המינימליסטי בלבד. נכון להיום פועלים בבירה סנטיאגו כ-100 ביקיני קפה, שאגב, אינם מציעים ללקוחותיהם משקאות אלכוהוליים.

"על פני השטח הם מוכרים קפה, אבל במציאות הם מוכרים גופות נשים", טענה בלהט חברת הקונגרס מריה אנטונייטה. לדבריה, לבתי הקפה השפעה "משחיתה" על המוח האנושי. היא הסבירה שאינה מתנגדת לטרנד מטעמי צניעות אלא "בגלל המסחור של הגוף הנשי". אלא שמרגריטה, מלצרית בביקיני קפה, סבורה שדווקא המין הגברי הוא שמאבד את כבודו. "אני אוהבת להסתכל דרך המראות על הבחורים שבוהים בי. הם פשוט פתטיים."

אתר "אננובה" מדווח כי מספר יזמים צ'יליאנים ניסו לייצא את הצלחת הביקיני קפה לארגנטינה, השכנה הליברלית יותר, אולם נחלו כישלון חרוץ. למיגל אנחל מוראלס, שפתח את הביקיני קפה הראשון בצ'ילה לפני שבע שנים, יש הסבר: "זה נכשל כי הארגנטינאים רגילים לראות נשים חשופות חזה בחוף הים. הביקיני קפה יצליח רק בסנטיאגו, כי הצ'יליאנים כל כך שמרנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully