וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "טוב יעשה בעבור אם פשוט לא יבוא למשחקים שלנו"

3.3.2001 / 18:53

בהפועל פ"ת זועמים על השופט ניר בעבור ואם לתגובות של היו"ר, דני לוי, כבר התרגלנו, הערב מצטרף למתקפה גם המאמן אלי כהן

אלי כהן, מאמן הפועל פ"ת, תקף בחריפות את שיפוטו של ניר בעבור במשחק ההפסד 2:1 למכבי ת"א. כהן גם טוען כי הפועל פ"ת פנתה עוד לפני המשחק לאיגוד השופטים בבקשה לא לשבץ את בעבור לשיפוט במשחקי הקבוצה.

אלי כהן אמר ל-ONE: "ניר בעבור בעצמו אמר שקופחנו, אז מי אני שאטען אחרת. הוא היה כל כך קרוב למקום האירוע ונראה שהיו לו מחשבות מסויימות לעשות את זה מראש. אפילו אנשי הספסל של מכבי ת"א תפסו את הראש כשראו את זה.

"שופט אחר לא היה שורק ולך תדע אם הוא לא הגיע למשחק הזה במטרה להכריע אותו. בדרך כלל אני לא תוקף שופטים, אבל מה שקורה עם השופט הזה זה לא ייאמן, הוא פשוט מתעמר בנו. זה תהליך שקורה מתחילת העונה, הוא לא עוזב משחק אחד שלנו בלי להניף לעברנו איזה 8 כרטיסים אדומים או צהובים.

"טוב יעשה בעבור אם פשוט לא יבוא למשחקים שלנו, הוא דמות לא רצויה בהפועל פ"ת. אני מאוד מבקש מאלה שזה תלוי בהם שימנעו את הדבר הזה מאיתנו".

בעבור: לא יודע על מה הוא מדבר



ניר בעבור עצמו יצא במתקפה חריפה נגד התקשורת, כשלטענתו בטלוויזיה לא שודר במלואו הראיון שנערך עימו, ובו הוא מוכיח לשדר כי נעשתה על דגו עבירה נוספת בתוך הרחבה שחייבה פנדל.

בעבור צפוי לציין בדו"ח השיפוט את הדברים שאמר לו דני לוי, יו"ר הפועל פ"ת, בדרכו לחדר הלבשה, ואף הוסיף כי הוא שוקל נגדו תביעה משפטית בגין הוצאת לשון הרע.

בעבור: "זכותו של אלי כהן לחשוב מה שהוא רוצה, אבל אני לא יודע על מה הוא מדבר. מתחילת העונה שפטתי אותם בחמישה משחקים, היו משחקים שהם ניצחו והיו כאלה שהפסידו.

"אני מאוד שלם עם כל החלטה שלי במשחק. עשו לי עוול נוראי בטלוויזיה, כי הראיתי לשדר בבירור שלאחר העבירה הראשונה על דגו, שאכן היתה מחוץ לרחבה, הייתה עבירה נוספת בתוך הרחבה והחוק מחייב אותי לשרוק על העבירה החמורה מבין השתיים. השדר אכן הסכים עמי, אבל חתך את זה בראיון ששודר.

"למזלי היה איתי עד, אחד מהקוונים במשחק. לצערי, קל מאוד היום לתקוף את השופטים. אני לא מבקש שיגנו עלינו אבל לפחות שיגידו ושיראו את האמת. אשקול תביעה משפטית נגד דני לוי, כי זו כבר הוצאת לשון הרע. לא אוותר בכל מה שקשור לאינטגריטי וליושר שלי".

ניר לוין: ידענו לנצל מצבים



מאמן מכבי ת"א, ניר לוין, סירב להתייחס להחלטתו של ניר בעבור לגבי הפנדל השני במשחק, בטענה שלא ראה זאת בטלוויזיה.

לוין: "מה שחשוב מבחינתנו זה שהיה זה נצחון של אופי. זה בהחלט נצחון חשוב, ידענו לנצל מצבים וצריך להמשיך ולחשוב על המשחק הבא".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully