וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: במשחק כזה היינו צריכים לקחת את הנקודות

3.3.2001 / 18:53

מ.ס אשדוד ירדה שוב מתחת לקו האדום ומאמן הקבוצה יודע שיהיה להם קשה להישאר בליגה אם לא יקחו משחקים כאלה. מוראד מגמדוב יעבור מחר בדיקת אמ.אר.איי

באשדוד היו מאוכזבים מאוד מהפסד הבית למכבי פ"ת שהוריד אותם בחזרה אל מתחת לקו האדום. היה זה הפסד ראשון לאשדודים לאחר תשעה משחקים רצופים ללא הפסד.

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאוכזבים מאוד. תוצאת תיקו היתה משקפת יותר במשחק הזה, כי אם היה יתרון אז הוא היה לנו. הגענו למצבים אבל לא ידענו לנצל אותם ומצד שני לא השגחנו וספגנו שער.

"דווקא במשחק כזה היינו צריכים לקחת את הנקודות. לא חשבנו לרגע שכבר אף פעם לא נפסיד. תמיד צריך לדאוג כי זה תפקידנו, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ומקווים לקחת את הנקודות במשחקים הבאים".

במהלך המשחק היתה ליו"ר מכבי פ"ת, אבי לוזון, תקרית בתא הכבוד עם אוהד של אשדוד. לוזון סירב להגיב על התקרית, אבל אחד מעדי הראיה לתקרית אמר ל-ONE: "היה שם אוהד של אשדוד שהבנו מהמשטרה שהוא קצת מופרע. בכל מקרה, הוא הציק והתעמת שם גם עם אוהדים של אשדוד, זז כל הזמן והסתיר.

"לוזון בסה"כ ביקש ממנו לזוז בכדי לא להסתיר לו אז הוא דחף אותו והשוטרים מיד קפצו עליו. לוזון פשוט עבר מקום לשורה תחתונה יותר".

על המשחק אמר לוזון: "השחקנים שלנו הבינו שאם הם רוצים לנצח הם צריכים לרוץ על המגרש. הפעם הם רצו ולכן הם ניצחו".

הבלם מוראד מגמדוב, שמאז פציעתו בתחילת העונה וניתוח הארתוסקופיה המשיך לסבול מהצטברות נוזלים בברך, סובל כעת גם ממתיחה בשריר התאומים.

הוא נצטווה לנוח בשלב זה ע"י רופא הקבוצה, ד"ר בכר, ויעבור מחר בדיקת MRI, לאחריה יוחלט על המשך הטיפול ועל נסיעה אפשרית של הבלם לבדיקה מקיפה יותר בחו"ל אצל רופא מומחה. אם יוחלט שיש צורך בחוות דעת נוספת, ייתכן שמגמדוב ייצא לבדיקה אצל רופא מומחה בקרואטיה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully