וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה עשרים: חיפה - בית"ר ירושלים 0:1

3.3.2001 / 18:53

מכבי חיפה פתחה בסערה את משחק העונה ועלתה ליתרון בדקה ה-9 משער נהדר של ננאד פראליה. בית"ר ירושלים במערך הגנתי. פרטים בהמשך...

מכבי חיפה הגיעה למשחק אחרי ה-1:1 הדרמטי מול הפועל ת"א מהשער של אדורם קייסי עמוק בתוך זמן הפציעות. וואליד באדיר ואנדריי אוסטרובסקי המוצהבים נעדרו מהסגל של אברהם גרנט, המגן אבישי ז'אנו חזר להרכב, סרגיי קלצ'נקו ואייגביני יעקובו פתחו בחוד, רפי כהן המתין על הספסל.

בית"ר ירושלים עלתה לכר הדשא בקרית-אליעזר ללא יוסי אבוקסיס וז'אן טלסניקוב הפצועים ואחרי התיקו 0:0 במחזור הקודם בטדי מול מ.ס. אשדוד. אלי גוטמן הציב מערך הגנתי מאוד, שכלל מעבר לחוליית ההגנה גם את מילאן סטויאנוסקי ואלון אופיר בחוליית הקישור. יניב אברג'יל ואלון מזרחי פתחו בחוד.

בית"ר ירושלים פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה הראשונה הוכשל תמאש שאנדור כ-25 משערה של חיפה. בהיעדרו של יוסי אבוקסיס בעט אלון אופיר כדור מסוכן ברגל ימין שחלף מעט מעל המשקוף של דוידוביץ'. חיפה הגיבה בהתקפות משלה ובדקה ה-4 בעט ז'אוטאוטאס מ-20 מ' לידיים של קורנפיין.

בדקה ה-10 עולה מכבי חיפה ליתרון משער נהדר: ג'ובאני רוסו טעה בהרחקת הכדור, ז'אוטאוטאס מצא בחכמה את פראליה והקשר הקרואטי של חיפה ירה כדור נהדר מ-15 מ' מהאויר שנעצר רק ברשת של קורנפיין - 0:1 לחיפה, חגיגה ביציעים הירוקים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully