וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטרהכינג מי?

3.3.2001 / 18:53

באיירן מינכן הופתעה על ידי הלפני אחרונה בבונדסליגה, אבל שמרה על המקום הראשון בזכות הפסדים של הדולקות אחריה

הפתעה מרעישה עמדה במוקד המחזור ה-22 בבונדסליגה. אונטרהכינג, המדורגת לפני אחרונה, הדהימה את האלופה ומוליכת הטבלה, באיירן מינכן, עם ניצחון 0:1.

שער ניצחון של ספיזאק בדקה ה-57 הספיק למארחים כדי לטפס זמנית מעל לקו האדום. לבאיירן היה זה הפסד הליגה השישי העונה. למרות ההפסד המפתיע שומרת באיירן מינכן על פער שתי הנקודות בטבלה מפני שהקבוצות המדורגות במקום השני והשלישי הפסידו גם הן במחזור מלא הפתעות.

השניה, שאלקה 04, נוצחה בחוץ 2:1 ע"י ורדר ברמן. פיזארו (17)וארנסט (26) העלו את הביתיים ל-0:2, אבה סאנד רק צימק בדקה ה-66. שאלקה נותרה שניה בטבלה.

השלישית באייר לברקוזן נוצחה, גם היא בחוץ, 2:1 ע"י האנזה רוסטוק. אגאלי (45) ובאומגארט (56) קבעו 0:2 ביתיים, קירסטן רק צימק 17 דקות לסיום.

פרייבורג ניצחה 0:2 בחוץ את קוטבוס מצמד של דורן (50 ו-90) ועלתה מהמקום השמיני למקום החמישי. וולפסבורג ובוכום סיימו את משחקם בתיקו 0:0, שהשאיר את האורחת בוכום אחרונה בטבלה. וולפסבורג שמינית.

עוד הערב: בורוסיה דורטמונד מארחת את המבורג.

איטליה: ניצחון בית לאודינזה

במשחק מוקדם באיטליה ניצחה אודינזה 1:2 בבית את ורונה, משערים של סטפנו פיורה (39) וכריסטיאן דיאז (56). מאסימו אודו רק צימק בפנדל 10 דקות לסיום המשחק. אודינזה עלתה זמנית למקום החמישי, ורונה במקום ה-15 בטבלה.

עוד הערב: מילאן מארחת את בולוניה
.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully