וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעבר

3.3.2001 / 18:53

אחרי כמה תוצאות מפתיעות של סוגרות הטבלה הפסידו היום צפרירים חולון (לראשל"צ) ומ.ס אשדוד (למכבי פ"ת). השיעמום חוזר ?

צמד של קלמנטי ציטיאשוילי הגרוזיני הוביל את עירוני ראשל"צ לניצחון חוץ חשוב 0:2 על צפרירים חולון, נועלת הטבלה, שאחרי שני ניצחונות רצופים שבה להפסיד.

בתנאי מזג אוויר חורפי וגשום אירחה צפרירים חולון את עירוני ראשל"צ וקיוותה להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון שלישי רצון. מוטי פליטר וזיו כבדה חזרו לסגל צפרירים, ניר חזות נעדר
מסגל ראשל"צ בשל צבירת כרטיסים צהובים.

כבר בדקה ה- 4 עלתה עירוני ראשל"צ ליתרון ראשון: הגנת חולון טעתה בהרחקת הכדור וקלמנטי ציטיאשוילי הגרוזיני השתלט, התקדם לתוך הרחבה, היטעה את ערן שיינזינגר וכבש את שערו ה- 11 העונה - 0:1 מוקדם לעירוני ראשל"צ. ציטיאשוילי, אגב, חזר רק ביום חמישי ממשחק נבחרתו.

צפרירים, שלא רצתה לחגוג את חזרתה לטופס הטוטו עם הפסד, תקפה על מנת להשיג שער שוויון, אולם בדקה ה- 36 ספגה שער שני: דיאן ראצ'וניצה הגביה מהאגף, הגנת חולון טעתה פעם נוספת וציטיאשוילי, מי אם לא הוא, שוב הרשית - 2:0 לראשל"צ, שערו ה- 12 העונה של המפציציאשוילי.

עוד במהלך המחצית הראשונה החמיצה חולון שני מצבים נוחים - האחד של יוסי אלפיה שבעט ואהוד כחילה עצר מקו השער, והשניה - חמיסי אמאני דאב שהקפיץ ברחבה, אבל החמיץ מול השער.

המחצית השניה לא היתה שונה מקודמתה: צפרירים חיפשה שער מצמק, ראשל"צ היתה קרובה יותר לשער שלישי. בדקה ה- 62 היה זה חיים חג'ג' מראשל"צ שכבר חלף על פני שיינזינגר אולם ארז אליאב הציל את קבוצתו מספיגה נוספת.

ככל שחלפו הדקות היתה צפרירים מסוכנת יותר ובדקה ה- 78 יכול היה עזרא בוזגלו לכבוש שער מצמק כשבעט כדור חזק שנעצר רק במשקוף שערו של מירוסלאב פיליפקו.

2:0 לראשל"צ בסיום ולקבוצה 28 נק' במקום התשיעי. נראה, כי חניכיו של רמי לוי יכולים קצת לנשום לרווחה. צפרירים לעומת זאת, חזרה להפסיד אחרי שני ניצחונות רצופים והיא נותרת אחרונה בטבלה עם 12 נק' בלבד.

מכבי פ"ת מנצחת באשדוד


מ.ס. אשדוד איבדה הזדמנות טובה לפתוח פער של שתי נקודות על פני בני-יהודה במאבקי התחתית, אחרי שנוצחה 0:1 בביתה ע"י מכבי פ"ת, משער שכבש שי הולצמן במחצית השניה.

אחרי המשחק המצויין בטדי במחזור הקודם וגזילת השער החוקי מול בית"ר ירושלים אירחה מ.ס. אשדוד את מכבי פ"ת, שהגיעה אחרי הפסד ביתי לצפרירים חולון. קפטן אשדוד, אלון חזן, פתח בהרכב, ואילו מוראד מגמדוב, בלם מכבי פ"ת, לא פתח בהרכב בשל פציעה.

המחצית הראשונה היתה חלשה וכמעט ולא נרשמו בה אירועים מיוחדים.
בדקה ה- 37 יצא גולן מלול, שוער מכבי פ"ת, לכדור גובה, בלגויה
מילבסקי מאשדוד עשה תנועה של נגיחה, ומלול נשכב בתיאטרליות על הדשא. השופט, אריק חיימוביץ', הזהיר את השחקנים והמשיך במשחק.

על סף השריקה לסיום המחצית הוריד אלק נילאש כדור חכם למשה גלאם, שבעט מזווית רחבת ה- 16 למשקוף שערה של מכבי פ"ת. 0:0
במחצית.

במחצית השנייה ניסה אלישע לוי, מאמן אשדוד, להכריע את המשחק,
וערך חילוף כפול בדקה ה- 60 כשהכניס את החלוצים עופר שטרית וחנן פדידה במקום דוד רביבו ואוביידו קוק.

בדקה ה-62, שתי דקות אחרי שנכנס למשחק, יכול היה שטרית לקנות את עולמו ולכבוש, אולם התבלבל ברגליו כשהיה מול מלול ואיבד את ההזדמנות. בדקה ה- 68 הכשיל מילבסקי מאחור את שי הולצמן, ולמרות שנראה היה שהוא השחקן האחרון בדרך לשער העדיף השופט
אריק חיימוביץ' לא לשלוף כרטיס אדום, למרות מחאות אנשי פ"ת.

בדקה ה- 71 כובשת מכבי פ"ת את השער שהיא כל כך רצתה: עידן מליחי חטף כדור ממילבסקי והגביה לתוך הרחבה, שם המתין הולצמן ונגח באומנות מעל יוראי קקאש - 1:0 למכבי פ"ת, תדהמה באשדוד.

מייד אחרי השער התפתח עימות בתא הכבוד בין אבי לוזון, יו"ר מכבי פ"ת, למספר אוהדים שהיו במקום, לאחריו עזב לוזון את המקום. במקביל, הוחמרו תנאי מזג האוויר וגשם שוטף המלווה ברוחות ליווה את המשחק עד לסיום. בדקה ה- 88 הציל שרון צופין מפ"ת מקו השער נסיון כיבוש אחרון של אשדוד וזה היה אקורד הסיום של המשחק.

0:1 למכבי פ"ת בסיום ולחניכיו של יוסי מזרחי 35 נק' במקום השביעי בטבלה. עבור אשדוד זהו הפסד כואב והקבוצה מדורגת מתחת
לקו האדום, במקום ה-11, עם 19 נק'.


1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully