וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש עלתה למקום הרביעי

3.3.2001 / 18:53

אחי נצרת ובית שאן נפרדו בתיקו מאופס והפועל ב"ש, שניצחה את קרית-אתא, נמצאת רק במרחק נקודה מהמקום ממנו עולים לליגת העל

מכבי אחי נצרת לא יכלה במגרשה הביתי לשניה בטבלה, הפועל בית-שאן, וסיימה איתה ב- 0:0 מאכזב. במשחק שהתנהל במזג אוויר חורפי לא הובקעו שערים ובית-שאן ניסתה לשמור על התיקו כדי לשוב למקום השני בטבלה, אחרי שאיבדה אותו במשחקי יום שישי למכבי הרצליה המתאוששת.

כעת מדורגת הפועל בית-שאן במקום השני עם 39 נקודות, נקודה אחת יותר ממכבי הרצליה, אחי נצרת והפועל ב"ש, ובמרחק של חמש נקודות מהמוליכה בית"ר ב"ש.

הפועל ב"ש נדבקה בחזרה לחבורת הצמרת, וניצחה 0:2 בבית את עירוני קרית-אתא. המשחק הושפע ממזג האוויר החורפי ומכר הדשא החלקלק והיה מהיר ורווי מצבים.

רמי אבו-לאבן פתח לראשונה בהרכב הפועל ב"ש ולעומת זאת רמי אליהו לא שב להרכב בשל מתיחה בשריר.

המחצית הראשונה היתה שקולה וההזדמנויות נפלו משני צידי המגרש: כך למשל, בדקה ה-22 העביר אליניב ברדה לאלעד בונפלד, שמארבעה מטרים בעט לידיו של השוער, אלכסיי מיטין.

כעבור דקות אחדות החמיץ אסי קלמן האורח מול שער ב"ש, כשבעט סמוך לקורה. גם בהמשך הימרו שתי הקבוצות על התקפה והגיעו למצבים רבים, אבל במחצית השניה היו האורחים עדיפים והחמיצו מספר מצבים, הטוב שבהם ע"י אלכסיי סוחרוב שהחמיץ לבד מול שוער ב"ש אסי רחמים.

בדקה ה- 82 החמיץ אליניב ברדה הזדמנות של 100 אחוזים ברחבה, וכעבור דקות אחדות החמיץ גם יוסי אייזנברג המחליף ממצב טוב.

המקומיים לא ויתרו, ובדקה ה- 84 הוכשל אליניב ברדה ברחבה, והקשר הבלגי, דייוי קורמן לא נכשל ודייק מן הנקודה הלבנה, 1:0 לב"ש.

המקומיים המשיכו ללחוץ, ובתוספת הזמן נבעט הכדור למשקוף ופיטר אמולה, שחש ממורמר בתקופה האחרונה, השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב, 2:0 לב"ש.

עת מדורגת הקבוצה במקום החמישי בטבלה עם 38 נקודות, ובמרחק נקודה אחת בלבד מהמקום המוליך לליגת העל.

במשחק שנעל את המחזור ה-26, זכתה סוגרת הטבלה, הפועל י-ם, בניצחון חשוב בטדי 3:1 על מכבי קרית-גת.

סלובודאן זיבקוביץ' כבש צמד בדקות 15 ו-26 והעלה את י-ם ליתרון 2:0. אסיף בן-ישי צימק בדקה ה-29 וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-85 הבטיח ג'ון מדלולה את הניצחון בשער שלישי לי-ם ודקה לאחר מכן הורחק חברו לקבוצה, שלומי דנינו.

בעקבות הניצחון התקרבה ירושלים כדי חמש נקודות מקרית-אתא שנמצאת מעל לקו האדום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully