וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: ראשל"צ חייבת ניצחון מול רעננה

3.3.2001 / 18:53

לאומית א': במחזור האחרון לפני ליגת העל תשחק ג. שמואל בי-ם, ותמתין למעידה של ראשל"צ בבית מול רעננה. מכבי ת"א ומ.כ חיפה רוצות נקמה.

מחר (ראשון) ייערך המחזור ה-14 והאחרון בשלב המוקדם בליגה לאומית א' בכדורסל. מרבית ההכרעות כבר נקבעו, למעט זהותה של העולה הרביעית מבית ב' לליגת העל.

מכבי ראשל"צ ומ.מ גבעת שמואל נאבקות על המקום החסר, והן תשחקנה בשעה זהה (20:15). ראשל"צ, המדורגת במקום החמישי בבית עם 19 נקודות, תארח את השלישית מכבי רעננה שכבר הבטיחה את העפלתה (שידור ישיר בערוץ הספורט, ישפטו: בכר ושמש). במקביל תצא הגבעה, המדורגת במקום הרביעי, למשחק חוץ קשה מול השניה בטבלה, הפועל י-ם (ישפטו: רייניש ונקר).

גבעת שמואל תהיה תלויה בכל מצב בתוצאת המשחק בראשל"צ והיא תמתין בדריכות לניצחון של רעננה, שכן אם ראשל"צ תנצח את רעננה לא יישאר לגבעה סיכוי לעלות.

הסיבה: במקרה שגם ראשל"צ וגם גבעת שמואל ינצחו, תדורג ראשל"צ במקום השלישי בבית הפנימי, רעננה רביעית והגבעה תיוותר מחוץ לליגת העל.
במקרה שגם ראשל"צ וגם גבעת שמואל ינוצחו, תהיה זו גבעת שמואל שתעלה.
בכל מקרה בו תנצח האחת והשניה תפסיד, תעלה הקבוצה המנצחת.

גבעת שמואל יכולה לחוש ביטחון מהמצב, שכן מכבי רעננה חזרה לאחרונה לכושר טוב, והיא לא תוותר בנקל על המשחק.
הגבעה, שהביסה בשבוע שעבר 68:88 בבית את ראשל"צ, תיזכר בוודאי בניצחון הצמוד 83:84 בבית בסיבוב הקודם על הפועל י-ם, אבל גם ראשל"צ יכולה לשחזר את הניצחון 60:63 בבית על רעננה בסיבוב הקודם.

שני משחקים נוספים ייערכו בבית ויהיו לפרוטוקול בלבד:
הראשונה הפועל גליל עליון תארח את האחרונה הפועל צפת (19:30, זריף ואסתרון). גליל הביסה במחזור שעבר 66:95 את עירוני חדרה, ואילו צפת נוצחה 96:94 מול הפועל י-ם.
בסיבוב הקודם: 93:106 לגליל.

הפועל חולון תשחק בבית מול עירוני חדרה (20:00, ברגמן ובנישתי). חולון מגיעה אחרי הפסד בחוץ 83:67 מול רעננה. עם אובדן הסיכוי להעפיל לליגת העל, שיחררה חולון את הבוסמן שהוחתם לשבועיים, יובו סטויאקוביץ'.
בסיבוב הקודם: 94:99 לחולון בסיבוב הקודם).

בית א': מחזור של חיסול חשבונות

בבית א' נקבעו כבר כל העולות לליגת העל, והמחזור הקרוב יוקדש לחיסול חשבונות.

המוליכה מכבי ת"א, שנוצחה במפתיע בבית 85:83 מול עירוני קרית-אתא/מוצקין בסיבוב הקודם, תנסה להשיב לעצמה בחוץ את כח ההרתעה מול הקבוצה המפתיעה של הליגה (20:00, ביטון וכהן).
מכבי ת"א מגיעה אחרי התבוסה 78:103 שהנחילה ביד-אליהו לבני הרצליה. הרביעית בטבלה, קרית-אתא/מוצקין, ניצחה במחזור שעבר 84:95 בחוץ את מ.כ חיפה.

גם החיפאים יבקשו להגיב עם ניצחון על קבוצה שהפתיעה אותם בסיבוב הראשון: מ.כ חיפה, המדורגת במקום השלישי, תתארח באשקלון (20:00, מיכאלי ויהלום) ותנסה להגן על כבודה לאחר התבוסה 96:78 במשחק הקודם בין השתיים.

אשקלון, המדורגת במקום החמישי, מגיעה אחרי שנחלה אכזבה בשבוע שעבר ולא עלתה לליגת העל. האשקלונים ניצחו 93:99 בחוץ את האחרונה מכבי כרמיאל, אבל האשימו את חיפה שלא התאמצה מול קרית-אתא ובין הקבוצות התגלע סכסוך.

בשני משחקים נוספים שייערכו תארח השביעית הפועל חיפה/נשר, ללא המאמן המתפטר יריב ורשיצקי, את האחרונה מכבי כרמיאל (19:30, עלימי ואוברלנדר); ובני הרצליה, המדורגת במקום השישי, תשחק בבית מול השניה בטבלה מכבי ר"ג (20:00, עובד ופוהורילס).






0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully