וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש בקליפורניה אסר על תבל לעשות שימוש בתכנים של וורנר ברדרס

אסף ברגרפרוינד

10.8.2003 / 17:16

בנוסף מחייב ביהמ"ש את תבל להשיב לוורנר את התכנים שרכשה; הנאמן של תבל, פנה בתגובה לביהמ"ש המחוזי בת"א וביקש כי ימנע מוורנר מלנקוט הליך של אכיפת ההחלטה מקליפורניה בישראל

בית המשפט הפדרלי בקליפורניה קיבל בשבוע שעבר את בקשת חברת וורנר ברדרס והוציא צו מניעה שאוסר על תבל לעשות שימוש בסדרות ובסרטים שרכשה ממנה, ובנוסף מחייב את תבל להשיב לוורנר את התכנים.

רו"ח צבי יוכמן, הנאמן של תבל, פנה בתגובה לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקש כי בית המשפט ימנע מוורנר מלנקוט הליך של אכיפת ההחלטה מקליפורניה בישראל. לטענת יוכמן, המיוצג על ידי עו"ד דרור ויגדור, להחלטה של בית המשפט בקליפורניה אין כל תוקף בישראל, וזאת בהסתמך על החלטה של השופטת ורדה אלשיך מלפני כחצי שנה שקבעה כי התביעה של וורנר נגד תבל בארה"ב נעשתה שלא כדין ובניגוד לצו הקפאת ההליכים נגד החברה בישראל.

על מנת לאכוף פסק דין שניתן מחוץ לגבולות המדינה יש לפנות לבית המשפט בישראל על מנת שיאשר אותו. בעניין הסכסוך בין תבל לוורנר ברדרס מתקיים בימים אלו הליך משפטי בבקשתו של רו"ח יוכמן להוציא צו חוסם מבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד המשך ההליכים של וורנר נגד תבל בארה"ב. התביעה של וורנר נגד תבל כוללת גם תביעה כספית בסך 17 מיליון דולר בגין הפרת הסכם רכישת התכנים (סדרות הטלוויזיה והסרטים) על ידי תבל.

כאמור, לפני כחצי שנה קבעה השופטת אלשיך כי חברת וורנר הגישה את התביעה בארה"ב בניגוד לצו הקפאת ההליכים שהוצא לבקשת תבל בארץ. על החלטתה של אלשיך הגישה חברת וורנר ברדרס ערעור לבית המשפט העליון באמצעות עו"ד בני ברץ ויואב פרוכטמן שעדיין לא הכריע בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully