וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה נגד התיירים - סיבוב שני

10.8.2003 / 14:13

החל מאתמול אסור לשבת על מדרגות הכנסיות והכיכרות בוונציה ופירצה; הקנס - 50 יורו; בשבוע שעבר הוחלט לחלק לתיירים כללי התנהגות בעיר התעלות

איטליה ממשיכה במדיניות החינוך מחדש והענישה כלפי התיירים הרבים הפוקדים אותה. החל מאתמול חל באיטליה איסור חמור לשבת על מדרגות הכנסיות והכיכרות בערים ונציה ופירנצה. בהודעה שפרסם משרד התיירות האיטלקי נאמר, כי תושבי ארץ המגף זועמים על חוסר הצניעות והכבוד שמפגינים תיירי העולם כלפי האתרים ההיסטוריים והקדושים במדינה.

ברשת בי.בי.סי דווח, כי שוטרי פירנצה וונציה קיבלו הנחיה לקנוס ב-50 יורו כל אדם שישב למרגלות הקתדרלה המפורסמת של פירנצה, וכן למרגלות הבאזיליקה וכיכר סן מרקו בוונציה. כן דווח כי מסביב לאזורי הקנס החדשים הוצבו שלטים בהם נכתב: "ישיבה או שכיבה אסורים בהחלט".

"באמצעות התקנות החדשות אנו מבקשים מהתיירים לשתף פעולה עמנו בניסיון לשמור על הצניעות סביב המקומות הקדושים וההיסטוריים", אמר מפקד משטרת ונציה, פרנצ'סקו ורג'ין. לדבריו, מיליוני תיירים "מציפים" את ערי איטליה מדי שנה ומותירים אחריהם לכלוך רב.

האיטלקים מסבירים את הצעד החדש בחשש מפני זיהום וזילות המקומות הקדושים. הכומר טימוטי ורדון מהקתדרלה הראשית של פירנצה אמר בראיון לעיתון איטלקי, כי הרחבה הגדולה מחוץ לקתדרלה הפכה בשנים האחרונות ל"שירותים פתוחים". הוא האשים את הממשל האיטלקי בהזנחה מתמדת של המקומות הקדושים. לדבריו, "כל נוצרי שרוצה להתפלל בכנסיה צריך לעבוד מסלול מכשולים של מרבדי תיירים ומוכרי מזכרות".

בשבוע שעבר הודיע משרד התיירות האיטלקי כי לתיירים שיבקרו בוונציה יחולקו "כללי התנהגות", זאת בניסיון לשפר את התנהגותם בעיר. בכירים איטלקים טענו כי התיירים מזהמים את עיר התעלות והופכים אותה ל"מזבלה אחת גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully