וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר התפטר מהפועל כפ"ס

3.3.2001 / 18:53

ההפסד אתמול למכבי הרצליה היה הקש האחרון על גבו של איוניר שהודיע על סיום תפקידו כמאמן הקבוצה. שייע פייגנבוים ושלמה שרף מועמדים

מאמן הפועל כפ"ס, מוטי איוניר, התפטר אתמול מהקבוצה, בסיום המשחק בו נוצחה כפ"ס 2:1 בבית מול מכבי הרצליה במסגרת המחזור ה-26 בליגה הלאומית.

אתר אוהדי הפועל כפ"ס (מועדון הלב הירוק) דיווח על כך לראשונה: איוניר, שעבר תקופה קשה מאוד בחודשים האחרונים, הודיע על כך לשחקני הקבוצה מיד בתום המשחק, והסביר כי הוא לוקח את האחריות למצב, וברצונו לזעזע את המערכת.

כפ"ס, שהיתה כבר בעמדת העפלה לליגת העל לפני שהחלו בעיות הניהול בה, התדרדרה השבוע עד למקום החמישי, כשאפילו הפלייאוף העליון כבר אינו מובטח מבחינתה. למרות שחקני החיזוק שהביא איוניר, הקבוצה הובסה בשבוע שעבר 3:0 בבית-שאן, והשבוע נוצחה בבית בדרבי השרון.

התפטרותו של איוניר לא אושר עדיין ע"י הנהלת הקבוצה, אבל כבר עתה עלו שמותיהם של מספר מועמדים להחליפו וביניהם מאמן צפרירים חולון שייע פייגנבוים, ושלמה שרף ששיחק בעבר בקבוצה.

הדרבי של השרון היה חם מאוד, ובמהלכו אירעו מספר אירועים אלימים כמו למשל עימותים בין יוסי מדר וגבי ספיר ובין אוהדי הקבוצה, וזריקת כיסא לעברו של מנכ"ל מכבי הרצליה שמעון מסיקה, ככל הנראה ע"י אחד מחברי הנהלת כפ"ס שחשד בו כי ביצע תנועות מגונות לעבר הקהל.

סכנין: קהל במשחק רדיוס


גם בסכנין היו מספר אירועים לא שגרתיים: במשחק שנקבע כרדיוס ללא קהל על הערות גזעניות שהשמיעו אוהדי הקבוצה כלפי רמי עאמר ממכבי הרצליה, נכחו כ-600 צופים. שופט המשחק, איל צור טען כי לא ביקש להוצאים מהמגרש כי אין זה מתפקידו, אבל נראה כי הוא ירשום את האירוע בדו"ח המשחק.

צור הרחיק גם שניים משחקני הכח ר"ג, האחד מהם - מאיר סוויסה, שנשמע ע"י הקוון כמי שמקלל את אחד משחקני סכנין ואומר לו "ערבי מסריח".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully