וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד קנסות - עכשיו! (1)

דובי שוב

10.8.2003 / 9:49

דובי שוב פותח את הפה על משטרת התנועה וקורא לכם להצטרף למרד שהוא מארגן

איפה הכסף שמשטרת התנועה גבתה מאיתנו כשנסענו במהירות 100 קמש במקום 90 ?

היום, לאחר 20 שנות גביית כספים מאזרחים שומרי חוק, מוכיחים אפילו מחקרי משטרת ישראל שכביש בינעירוני שנוסעים בו 90 אינו בטוח יותר מכביש שמותרת בו מהירות 100. (אגב, בחו"ל כבר יצאו מחקרים שתוצאתם דומה על מהירות 110 קמ"ש). כן, 20 שנה חלבו אותנו בלי שמץ של מחקר ועדיין חולבים. אולי תחזירו את הכסף למי שקנסתם ללא הצדקה ?

איפה הכסף שמשטרת התנועה גבתה מאיתנו כשנסענו והשתמשנו בסלולר בלי דיבורית?

זוכרים איך ריססו בדוחות את כולנו בסך 750 שח? זוכרים איך הוכרזה אכיפה מוגברת? זוכרים את ציד המכשפות אחר המדברים ללא דיבורית? כיום כבר הוכח שאין כמעט הבדל בתאונות איתה ובלעדיה. (ואם תשאלו את דעתי – להדליק סיגריה ולשחק באש בנהיגה הרבה הרבה יותר מסוכן) אולי תחזירו את הכסף למי שקנסתם ללא הצדקה ? אולי תחזירו את הכסף לכל מי שקנה דיבורית בגלל שאתם מעדיפים את אינטרס החברות הסלולאריות על אינטרס הנהג.

איפה הכסף של כל תמרורי העצור שלידם התחבאו שוטרי תנועה כמו נחשים בג'ונגל וטמנו יד בכיסו של מי שלא נעצר בארבעת גלגליו? חלק גדול מהם הוסר כי לא היתה שום הצדקה לעצור את 4 הגלגלים אלא לתת זכות קדימה. ועד היום, בשנת 2003, ממשיכים להתייחס לנהגים כמו ילדים מפגרים. אולי תחזירו אל הכסף לכל אלו שקנסתם ליד תמרורי העצור שהוחלפו במתן זכות קדימה כי מתחילה לא היתה להם שום הצדקה.

איפה הכסף של כל אותם נפגעי ממלזים, אקדחי לייזר ומדי מהירות למיניהם שהוכחו כלא מדויקים?

זוכרים איך בחדשות מדד אקדח לייזר את מהירות בניין הכנסת ב-7 קמ"ש ? זוכרים את הסברי המשטרה על שוטרים שלא ידעו איך מכיילים את מד המהירות? איפה הכסף של כל אלו שלא עירערו, שלא היה להם כסף לעורך דין או לא היה להם זמן לריב עם הרשויות.

איפה הכסף לפצות על הזמן שבילה בבתי משפט לתעבורה כל מי שניסה לשמור על זכויותיו מול מערכת דורסנית שאינה מחדשת רשיונות נהיגה באופן אוטומטי? אולי תפצו לפחות את אלו שיצאו זכאים עבור איבוד הזמן ועגמת הנפש ?

איפה הכסף של ביטוח הרכב שאנו משלמים?

כזכור לכולנו, אנו משלמים סכום גבוה במיוחד כי משטרת ישראל אינה מצליחה להחזיר רכבים שנגנבו. אם המשטרה היתה ממלאת את יעודה לשמור על הרכוש שלנו, כולנו היינו משלמים פחות. אולי תשלחו קצת שוטרים דופקי דוחות לתפוס פורצים וגנבי מכוניות. אולי שם תכריזו על אכיפה מוגברת? חשבתם שאולי השקט הנפשי שתביאו לאזרחים בעקבות כך ימנע כמה תאונות.

איפה הכסף של דוחות לשוטרים שנהגו ועברו עבירות ?
לפי נתוני המשטרה, כלי הרכב שלה מעורבים פי 7 בתאונות מכלי רכב רגילים. אם אין קשר בין עבירות תנועה לתאונות – מדוע מכסחים אותנו ? אם יש קשר – אנו רוצים לדעת כמה קנסות שילמו שוטרי משטרת ישראל!

איפה 15 מיליארד השקלים שגובה המדינה ממסים על כלי רכב ודלק ?

בתשתית הכבישים אנחנו לא רואים אותם. גם לא בצמתים מוארים. לא בבניית גדרות הפרדה. לא בחינוך מסיבי לנהגים. ובודאי שלא באיכות שוטרי התנועה.


* זהו הראשון בשלושה מאמרים/הרהורים שבסיומם יבין הקורא למה הפתרון הכי הגיוני הוא מרד קנסות מאורגן לטובת כל נהגי ישראל: איפה הכסף, קצת עובדות ולמה מרד קנסות.

* הח"מ הוא מסורב רשיון נהיגה משום שאינו מוכן לשלם אלפי שקלים עבור קנס שטיבו אינו ברור ללא אפשרות לערעור או משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully