וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מועצת המנהלים של יאהו אסיה הודיע כי הוא פורש

3.3.2001 / 18:53

יומיים לאחר הודעת מנכ"לית יאהו אירופה על פרישה; סאביו צ'ו הודיע כי גם סיבותיו שלו אישיות


ltpgt
יומיים לאחר שהודיעה מנכ"לית יאהו אירופה על פרישתה מסיבות אישיות, הודיע יו"ר מועצת המנהלים של יאהו אסיה כי גם הוא פורש, מסיבות דומות. סאביו צ'ו, אחת הדמויות החשובות בעולם ההיי-טק האסייתי, הודיע כי יעזוב את החברה בסוף החודש.
lt/pgt

ltpgt
צ'ו הצטרף ליאהו לפני שנתיים כ"שחקן חיזוק" במאמצי החדירה של חברת האינטרנט לשוק בדרום קוריאה וביפאן. תחת שרביטו של צ'ו צמחה יאהו באסיה מחברה המעסיקה 10 עובדים לאימפריית אינטרנט אזורית עם יותר מ-300 עובדים.
lt/pgt

ltpgt
אחד ההישגים של צ'ו היה רכישת הפורטל הטייוואני kimo.com, הפורטל הגדול באי. הרכישה הסתכמה ב-146 מיליון דולר והיתה אבן דרך בהשתלטות יאהו על השוק האסייתי.
lt/pgt

ltpgt
הודעה זו הגיעה יומיים לאחר שפביולה ארדונדו, מנהלת חטיבתה האירופית של יאהו, הודיעה על עזיבת משרתה בחברה. בהצהרה שמסרה לעיתונות נרשם כי העזיבה "נועדה לקדם אינטרסים עסקיים אישיים".
lt/pgt

ltpgt
ארדונדו, 34, הצטרפה ליאהו אירופה ב-1997 ומאז הפכה לשם המבטיח ביותר בשוק האינטרנט האירופי. במהלך 4 שנות עבודתה ביאהו הפכה ארדונדו את יאהו לאחת מחברות המדיה המקוונות הגדולות באירופה. בשנת 2000 פורטל החברה החזיק ב-18% מכלל הכנסות הפרסום המקוונות באירופה.
lt/pgt

ltpgt
עזיבתה הפתיעה, לאחר שיאהו ביססה את עצמה עם הכנסות של 113.6 מיליון דולר בשנת 2000. "אני גאה להיות חלק מהצוות שבנה את אחת ממובילות האינטרנט באירופה. במהלך כהונתי כמנהלת יאהו אירופה השגנו ואף עברנו את יעדינו העסקיים הראשוניים. ליאהו אירופה צוות הנהלה חזק ומתאים שידאג להמשך הצמיחה של העסק שבנינו".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully