וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר באר שבע בורחת

3.3.2001 / 18:53

מוליכת הליגה הלאומית גברה 1:2 על הפ' ר"ג. הרצליה כבר שניה עם 1:2 בחוץ על כפ"ס. סכנין - הכח 0:0. מחר: בית-שאן בנצרת, הפ' ב"ש - קרית-אתא

בית"ר ב"ש בדרך לליגת העל. חניכיו של ניר קלינגר גברו 1:2 ב"וינטר" על הפועל ר"ג והגדילו את הפער מהמקום השני ל-6 נק'. גם מכבי הרצליה, שעד לא מזמן היתה עמוק בתחתית, נמצאת חזק בתמונה, אחרי שגברה 1:2 בחוץ על הפועל כפ"ס ועלתה למקום השני. סכנין והכח נפרדו בתיקו מאופס.

בהפועל ר"ג לא הסתירו את ההתרגשות מהשידור הישיר בערוץ הספורט, שהועבר לראשונה מהמכתש בגבעתיים, אולם האורחים מב"ש כבר לא מתרגשים מהמקום הראשון בו הם מדורגים והם מבחינתם עשו את העבודה עם 1:2 חשוב.

בית"ר ב"ש הגיעה למשחק אחרי ה-1:1 בקרית-גת. הבלם קובי נכטיילר החלים מפציעה ופתח, האחים אורן ושרון סגרון שיתפו פעולה ב-11 של ניר קלינגר, גם ג'ינטראס רימקוס חזר להרכב. הפועל ר"ג הגיעה אחרי ה-0:0 בחוץ מול הפועל ב"ש, שדירדר אותה למקום הלפני אחרון. השוער זולטאן נאג' הפצוע בגב פתח בכל זאת בהרכב, אולם ר"ג נאלצה להסתדר ללא החלוץ הברזילאי המורחק פרננדו מרקיניוס וללא איציק ברוך הפצוע.

הפועל ר"ג היתה מעט טובה יותר בדקות הפתיחה ובדקה ה-13 הגיע קובי חסן למצב לא רע ובעט מתוך הרחבה ליד העמוד. גם בהמשך המחצית המשיכו המקומיים להיות מסוכנים יותר, אולם לא מצאו את הרשת. 0:0 במחצית.

המחצית השניה כבר היתה יותר מעניינת: בית"ר ב"ש פתחה אותה עם הזדמנות של אנדונוב, בוריסוב מר"ג מצא את המשקוף של אושרי לוי ואז הגיעו שני שערים מהירים של ב"ש שסגרו עניין: בדקה ה-56 היה זה רימקוס שנגח מקרוב לרשת אחרי כדור קרן של דודו חפר (בישול שמיני העונה) וקבע 0:1 לבית"ר ב"ש. בדקה ה-60 ניצל שגיב אליהו המחליף, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, טעות גסה בהגנת ר"ג וקבע 0:2 למוליכת הטבלה בבעיטה מקרוב.

הפועל ר"ג לא אמרה נואש ובדקה ה-86 הצליחה לצמק את התוצאה בזכות שער נגיחה של אלדר שפלר, אחרי כדור קרן של בוריסוב. בזמן הפציעות של המשחק עוד הספיק סגרון למצוא את קורת שער ר"ג ומייד לאחר מכן הורחק חפר מהמגרש בעקבות צהוב שני. 1:2 לב"ש בסיום ולזכותה כבר 6 נק' "פור" בראש הטבלה עם 44 נק'. ר"ג נותרת במקום הלפני אחרון עם 29 נק'.


במשחק צמרת מעניין גברה מכבי הרצליה 1:2 בחוץ על הפועל כפ"ס והעפילה למקום השני בטבלה עם 38 נק'.

המקומיים מכפ"ס היו אמנם במגמת התאוששות, אבל התבוסה 3:0 בבית שאן במחזור הקודם וההפסד היום להרצליה עצרו להם את התנופה. הרצליה לעומת זאת הגיעה למשחק עם מאזן מדהים בתשעת המשחקים האחרונים: שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. בשבוע שעבר גברו חניכיו של רוני דורה 0:2 בבית על בני-סכנין, והם מדברים כבר על ליגת העל.

המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, אולם הרצליה עקצה פעמיים תוך דקה במחצית השניה והבטיחה את הניצחון: בדקה ה-75 היה זה איימנטס פודריס, שנמצא לאחרונה בכושר הבקעה בלתי רגיל, שקבע 0:1 לאורחת. דקה לאחר מכן הגיע תורו של יאיר שמחון שקבע 0:2 להרצליה.

מוחמד קבהה הצליח רק לצמק בדקה ה-89 אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור קבוצתו. 1:2 להרצליה בסיום. לכפ"ס 35 נק' במקום החמישי.


בני סכנין סיימה בתיקו 0:0 עם הכח ר"ג במשחק שנערך במגרש בעילוט ברדיוס ללא קהל. סכנין, שהגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים, ממשיכה לאבד נקודות ומדורגת כעת שישית עם 35 נק'. הכח ר"ג, אחרי הניצחון 0:2 בשבוע שעבר על הפועל י-ם, לא מצאה אף היא את הרשת והיא מדורגת תשיעית עם 32 נק'.

סכנין שיחקה ללא ג'אמיל חאדר ונידאל שלאטה המוצהבים, וניר סוחר ונזיף מוסטפה קאדיר המורחקים. הכח תמשיך ליהנות משירותיו של סרגיי טרטיאק הוותיק במרכז ההגנה.

מחר: בית שאן מתארחת בנצרת

במשחק המרכזי שייערך ביום שבת תארח מכבי אחי נצרת שבמקום הרביעי את הפועל בית-שאן שבמקום השלישי (14:30, ישפוט: דני קורן). נצרת, שסיימה ב-0:0 בשבוע שעבר בחוץ מול קרית-אתא, מצפה לקהל רב במשחק.

איברהים דורו ושאדי אבו-דיב יחזרו להרכב אחרי שנעדרו בשל כרטיסים צהובים. הבלם דורון עמר שהיה פצוע השבוע, ישחק. סמיר אבו-נאסרה, תום בנאדו ושלומי בן-חמו ייעדרו, כמו גם אריק חנגלי ששוחרר.

בית-שאן, לעומת זאת, מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 0:3 בשבוע שעבר על הפועל כפ"ס. הקבוצה נמצאת בכושר טוב מאוד והיא רואה עצמה כמועמדת לעליה לליגת העל. במפגשים הקודמים: 1:1, ו-0:2 לנצרת בבית-שאן.


הפועל ב"ש שבמקום השביעי, תארח בשבת את עירוני קרית-אתא שבמקום ה-10 ומצפה לכ-5000 צופים (14:30, ישפוט: יוסף בנישתי). ב"ש היתה בכושר טוב עד לאחרונה, אבל שתי תוצאות תיקו במשחקים האחרונים ציננו את אווירת האופוריה בקבוצה. המגן הפצוע רמי אליהו עשוי לשוב להרכב, ואילו פיטר אמולה המתוסכל יפתח כנראה שוב על הספסל.

קרית-אתא תחסר שני שחקני מפתח בשל כרטיסים צהובים - החלוץ סמי עייש והקשר שמעון דנן.
במפגשים הקודמים: 1:4 בחוץ לקרית-אתא, במשחק שהביא לפיטוריו של אייל לחמן, ו-1:1 בסיבוב השני.


המשחק שינעל את המחזור ייערך במוצ"ש באיצטדיון טדי, ובו תארח האחרונה בטבלה הפועל י-ם את מכבי קרית-גת שבמקום השמיני (18:30, ישפוט: אילן ועקנין). המקומיים מגיעים אחרי שלושה הפסדים רצופים, האורחים מגיעים ללא משה בן-סעדון ומאיר עזרן המוצהבים. במפגשים הקודמים: 2:2 בטדי, ו-2:2 בקרית-גת.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully