וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של הנהג הדורס: הוא היה תחת השפעת תרופות

3.3.2001 / 18:53

בני משפחתו של חליל אבו עלבה, שביצע את פיגוע הדריסה באזור, טוענים כי הוא נטל תרופות נגד כאבים ודיכאון: "האירוע היה תאונה"; לדבריהם שוחחו איתו היום בפלאפון שנתן לו אלמוני

קרוביו של הנהג המחבל, שביצע את פיגוע הדריסה באזור, טוענים כי הוא טילפן לבני משפחתו ברצועת עזה, כך נמסר היום בקול ישראל.

לדברי בני המשפחה, סיפר הנהג, חליל אבו עלבה, כי מישהו עבר ליד מיטתו בבית החולים קפלן, ונתן לו להשתמש בטלפון סלולרי. המחבל ניהל עם קרוביו שיחת טלפון קצרה, במהלכה סיפר להם כי מצבו טוב.

לטענת בני המשפחה, סבל אבו עלבה מדיכאון, ונטל תרופות נגד כאבי בטן, לפני שביצע את הפיגוע. קרוביו סיפרו לכתב סוכנות הידיעות "רויטרס" כי הוא ביקר בבית מרקחת יום לפני הפיגוע לאחר שסבל מכאבים עזים בבטנו. רוקח בעזה אישר את הדברים, והוסיף כי אבו עלבה נהג ליטול מדי פעם תרופות נגד דיכאון על פי מרשם רפואי.

בני משפחתו של הנהג ממשיכים לטעון לחפותו, ומציינים כי במצבו הבריאותי באותו יום, הוא לא היה צריך לנסוע לעבודתו. "זו רק תאונה נוראית, שחליל היה קורבן שלה", אמר אחיו הבכור, איסמעיל. "רק מזל רע, או מחלה, גרמו לו לבצע את המעשה", הוסיף אח אחר, חוסיין.

אבו עלבה, הודה בחקירה ראשונית שקיימה המשטרה כי הגיע לישראל מתוך מטרה לבצע פיגוע. התשאול נערך לאחר שמעצרו הוארך ב-15 יום. בפיגוע נהרגו שמונה בני אדם ונפצעו עשרים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully