וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתאם חתם על חוזה חדש במנצ'סטר

3.3.2001 / 18:53

הבלם ההולנדי סגר באלופת אנגליה עד 2006, שנה מעבר לחוזה הקודם. קאנו מארסנל תוקף את המנג'ר ונגר, מנצ'יני עוזב את לסטר וחוזר לאיטליה

יאפ סתאם, הבלם ההולנדי הבינ"ל של מנצ'סטר יונייטד, חתם על חוזה חדש , לפיו ישחק במועדון בחמש העונות הבאות, עד יולי 2006. חוזהו הקודם של סתאם היה לארבע עונות, אולם אלופת אנגליה החליטה לערוך מו"מ מחודש ולהשאירו עונה נוספת.

"אני מאושר מהחתימה על חוזה חדש", אמר סתאם בן ה-28, "נהניתי מאוד במועדון בשלוש העונות האחרונות ואני מקווה שאהנה עוד יותר בעונות הבאות באולד טראפורד, שם אסיים כנראה את הקריירה".

סתאם רשם עד כה 114 הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד וזכה עמה בליגת האלופות, בגביע האנגלי ובשתי אליפויות אנגליה. החלוץ אנדי קול חתם אף הוא על חוזה חדש במועדון לפני כשבועיים.


נוואנקו קאנו, קשרה הניגרי של ארסנל, הפך לשחקן השני של המועדון שמתח ביקורת על המנג'ר ארסן ונגר. ביום רביעי היה זה ההולנדי דניס ברגקאמפ, וכעת הגיע תורו של קאנו, שכועס על דברים שאמר ונגר, לפיהם יכולתו הבינונית של הניגרי נובעת מאי הסתגלותו למזג האויר האנגלי הקר.

"לא אהבתי את מה שהוא אמר", אמר קאנו בן ה-24 ל"דיילי מירור", "הקור לא גורם לי להיות לא בכושר. אין לי כל בעיה עם מזג האויר".


רוברטו מנצ'יני החליט לעזוב את לסטר האנגלית ולהגשים את חלומו - להתמנות למנג'ר באיטליה מולדתו.

חלוצה לשעבר של נבחרת איטליה אמר בשיחת טלפון לפיטר טיילור, הבעלים של לסטר, שהוא אינו מתכוון להאריך את חוזה ההשאלה לחודש אחד עם המועדון.

מנצ'יני בן ה-36 הצטרף ללסטר אחרי שהתפטר מתפקידו כמאמן-שחקן בלאציו, בעקבות עזיבתו של המנג'ר סוון גוראן אריקסון שהתמנה למאמן נבחרת אנגליה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully