וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראו הוזהרתם

3.3.2001 / 18:53

צפרירים (הגירסה החדשה) מארחת את עירוני ראשל"צ למאבק תחתית לוהט. מ.ס אשדוד רוצה ניצחון ביתי על מכבי פ"ת. שום תוצאה במפגשים הללו לא תפתיע


צפרירים חולון תארח במגרשה בשבת ב-14:30 (שופט: איתן תבריזי) את עירוני ראשל"צ למשחק תחתית חשוב. הפער בין שתי הקבוצות הוא אמנם 13 נקודות וזה הרבה, אבל ניצחון חולוני ביחד עם ניצחונות של יריבותיה לתחתית יגרור את ראשל"צ לעבר איזור הקו האדום.

אחרי שהוכרזה כבר כיורדת הראשונה ללאומית, השיגה צפרירים שני ניצחונות רצופים, אחד מהם מדהים מול בית"ר ירושלים בדקה ה-90, והיא רחוקה 7 נקודות מהמקום שמשאיר אותה בליגה. בנוסף, הקבוצה גם חזרה לטוטו, השחקנים קיבלו את הביטחון בעקבות הניצחונות והכל חזר להיות פתוח בתחתית הליגה.

כל הסגל של צפרירים יעמוד לרשות המאמן שייע פיינגבוים לקראת המשחק. מוטי פליטר וזיו כבדה יחזרו לסגל אחרי שנעדרו בשבוע שעבר.

שייע פייגנבוים אמר ל-ONE על האימון המסכם: "ערכנו אימון ליטוש אחרון לקראת המשחק. באסיפת הקבוצה הסברתי לשחקנים את גודל המעמד אחרי שני ניצחונות רצופים, ועם כל הכבוד לטוטו שמוטו, החזרה לטופס זה לא מה שיביא לנו נקודות. אם ננצח ידברו עלינו בכל המדינה על ההתעוררות שנעשה בטבלה. צריך להבין שזה אפשרי, כי צפרירים נמצאת בליגה כמו כולם ועם אמונה אפשר לנצח"

בראשל"צ האמינו כי הניצחון הגדול 0:3 על הפועל חיפה הוציא אותם מהמאבק בתחתית והתחילו אפילו לפזול לעבר הפלייאוף העליון. אבל שני ההפסדים (למכבי נתניה והפועל פ"ת בשבוע שעבר בבית) החזירו אותם למציאות בתחתית. הקבוצה רחוקה רק שש נקודות מהקו האדום ואחרי המחזור הזה הפער עלול להצטמק לשלוש בלבד.

החלוץ הגרוזיני, קלמנטי ציטיאשווילי, חזר ביום חמישי ממשחק נבחרתו ביום רביעי. ניר חזות ייעדר בגלל צהובים. שאר השחקנים בריאים וכשירים למשחק.

המאמן רמי לוי אמר ל-ONE: "ישנן תקופות בהן לא צריך להרבות במילים אלא במעשים. גם באסיפה לא אמרתי דברים מיוחדים אלא חשובים למשחק עצמו. אמרתי ואני אחזור שוב -התחזקנו בשחקנים כמו אהוד כחילה ודיאן רצ'וניצה ועכשיו צריך נקודות".

מ.ס אשדוד - מכבי פ"ת

אחרי המשחק המצוין בטדי בשבוע שעבר וגזילת השער החוקי מול בית"ר ירושלים, תארח מ.ס.אשדוד בשבת ב-14:30 (שופט: אריק חיימוביץ') את מכבי פ"ת המאכזבת. באשדוד, שפתחה עם עשרה הפסדים רצופים את העונה, סופרים כבר משחק תשיעי ללא הפסד. בשלושת השבועות האחרונים סיימה הקבוצה שלוש פעמים בתיקו 0:0 מול שלוש הראשונות, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א.

אלון חזן התאמן השבוע בהדרגה, ונראה שהוא בדרך להחלמה מלאה מהפציעה שהשביתה אותו לשבועיים. יתר השחקנים בריאים וכשירים למשחק.

המאמן אלישע לוי אמר ל-ONE: "האימון המסכם התקיים היום באווירה טובה, וכמו שכולם רואים - אנחנו במגמת עלייה ומה שחסר זה גולים. באסיפת הקבוצה שמתי דגש על המומנטום בו אנו נמצאים ושאותו אסור לנו לאבד. ברור שמכבי פ"ת רעבה לניצחון, אבל אם נמשיך ביכולת מהשבועות האחרונים לא צריכה להיות לנו בעיה לנצח אותה".

במכבי פ"ת קיוו שהניצחון 1:4 בשכונה, ששבר רצף של ששה משחקים ללא הפסד, יחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות ולהתברגות בפלייאוף העליון. אבל, מאז שוב לא ניצחה הקבוצה ארבעה משחקים רצופים, כשבשבוע שעבר היא נוצחה בבית ע"י צפרירים.

יו"ר הקבוצה, אבי לוזון, החליט להוציא את הקבוצה לבית מלון לקראת המשחק. מוראד מגמדוב, הסובל ממתיחה בשריר הירך, יעבור מבחן כשירות לפני המשחק כשבקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו.

אבי לוזון אמר ל-ONE: "המשחק הזה חשוב מאוד כדי שמכבי פ"ת לא תצלול למטה ותמשיך לפזול לפלייאוף העליון".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully