וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב נדרס ו"פינה" עצמו לווטרינר

9.8.2003 / 0:01

סקובי, כלב אמריקאי בן 6, ברח מהבית במהלך סופה ונדרס; הוא צלע עד למרפאה והמתין לווטרינר; "אימו": הוא ידע ששם הוא יכול לקבל עזרה

כלב אמריקאי פיקח במיוחד "פינה" את עצמו לווטרינר אחרי שנפגע ממכונית חולפת, סמוך לביתו בקנטאקי. סקובי, בן השש, ברח מבית בעליו אחרי שהשרשרת בה היה קשור נקרעה במהלך סופת ברקים. הכלב המבוהל נמלט משאון הסופה ונפגע ממכונית כשחצה את הכביש.

חדשות ערוץ 6 בארה"ב מדווחות כי סקובי נפגע בתאונה באחת מרגליו ובזנבו ובאופן מפתיע צלע את הדרך, אותה הוא מכיר אך לא כל כך אוהב, לווטרינר השכונתי. סקובי החבול חיכה ליד דלת המרפאה, שם מצאו אותו עובדי המרפאה שהגיעו לעבודה. העובדים סיפרו כי הכלבלב נכנס אחריהם פנימה וצעד ישר לחדר הטיפולים. בעלת הכלב, שהתקשרה באותו בוקר לווטרינר לספר לו כי סקובי הלך לאיבוד, הופתעה מאוד לגלות כי הוא נמצא במרפאה.

שירלי פריס, "אמו" של הכלב, העריכה כי "הוא בטוח ידע שזה מקום בו הוא יכול לקבל עזרה. יש כמה מאות בתים וקניון בין ביתי לבין המרפאה, אני לא יודעת איך הוא הצליח להגיע לשם".

הווטרינר, דוקטור ג'ראלד מייג'ורס, אמר כי "המדענים יגידו כי הוא מצא את המקום בעזרת הנביחות והריח שעולה מהמרפאה. אנחנו חושבים שהוא מספיק חכם למצוא את הדרך, הוא היה פה כמה פעמים בעבר". לכלב שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully