וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מפעל הפיס זכה בפיס

8.8.2003 / 7:35

שאול סוטניק - המחזיק ב-5 כרטיסי מנוי בתכנית המנויים - זכה במכונית; "אני יודע מה אנשים יגידו - ולכן אתרום אותה לאגודה למלחמה בסרטן", הבטיח

מנכ"ל מפעל הפיס, שאול סוטניק, זכה אתמול בהגרלת תכנית המנויים במכונית "סיטרואן סי-3" בשווי 120 אלף שקל. "הייתי בבדיקות רפואיות, וסמנכ"ל השיווק השאיר לי הודעה במשיבון הסלולרי לחזור אליו בדחיפות", סיפר סוטניק ל"ידיעות אחרונות". "כשסיימתי את הבדיקות חזרתי אליו, ואז הוא שאל אותי אם אני עומד או יושב. אמרתי לו: ' מה העניין, דבר כבר'. ואז הוא אמר לי שזכיתי במכונית בהגרלה של מפעל הפיס". סוטניק הוא העובד הראשון בחברה שזכה בפרס גדול בתכנית המנויים.

סוטניק תיכנן לרכוש לבנו בקרוב מכונית חדשה, אך הבן לא יקבל את מכונית הסיטרואן שבה זכה אביו. סוטניק הודיע כי בכוונתו לתרום את המכונית לאגודה למלחמה בסרטן. "אני יודע מה אנשים יגידו - איך זה שמנכ"ל מפעל הפיס זכה בפרס והם לא - ואני לא מתכוון לספק להם את ההנאה הזו", הסביר סוטניק.

בתכנית המנויים של מפעל הפיס חברים כחצי מיליון מנויים. סיכויי הזכייה עומדים על 1 ל-6,000. לכל מנוי יש מספר מזל בן שש ספרות, המשתתף מדי שבוע בהגרלה של חברי התכנית. סוטניק משתתף בהגרלת המנויים מזה 15 שנה. הוא מחזיק בחמישה כרטיסי מנוי, שאת מספרם בחר לפי תאריכי יום ההולדת של בני המשפחה.

מפעל הפיס מסר ל"ידיעות אחרונות" כי העבודה שהחברה מתירה לעובדיה להשתתף בהגרלות היא הוכחה לאמינותן של ההגרלות ולעובדה שאין לאיש את היכולת להתערב או להשפיע על התוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully