וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ברשות: ממשלת אחדות בישראל תגרום להסלמה באזור

3.3.2001 / 18:53

"ממשלה שבה בעלי ההשפעה הגדולים ביותר הם שני הגנרלים לשעבר, תקפיא את התהליך המדיני ותגביר את האלימות בכל האזור", אומר יועצו של ערפאת; הפרות סדר ברצועת עזה

תגובה ראשונה של בכיר ברשות הפלסטינית על ההסכם להקמת ממשלת אחדות בישראל. אחמד עבדל רחמן, אחד מעוזריו הבכירים של יו"ר הרשות, יאסר ערפאת, אמר בצהריים כי הוא צופה קיפאון בתהליך השלום והסלמה באלימות בשטחים בשל אופי הממשלה המתגבשת בישראל.

עבדל רחמן אמר כי הוא מודאג מהחיבור המסתמן בין ראש הממשלה הנוכחי, אהוד ברק לראש הממשלה הנבחר, אריאל שרון. "ממשלה שבה בעלי ההשפעה הגדולים ביותר הם שני הגנרלים לשעבר, ברק ושרון, תקפיא את התהליך המדיני ותגביר את האלימות בכל האזור", הוא אמר לסוכנות הידיעות רויטרס, "אנו לא מצפים לדברים טובים מהממשלה הזו".

בתוך כך, גם היום לא שקט בשטחים. באזור התעשייה של נווה דקלים מתנהלים בשעות האחרונות חילופי אש בין חיילי צה"ל לפלסטינים. "קול ישראל" מדווח כי אין נפגעים, אולם אזור התעשייה סגור לפעילות.

בשעות הבוקר המאוחרות נורו יריות לעבר אוטובוס שהגיע לפנות עובדים מן המקום. כמה כדורים פגעו באוטובוס, אבל לא היו נפגעים. יריות נורו גם לעבר ג'יפ צבאי שליווה את האוטובוס.

הלילה נרצח בכפר קרוואת בני-חסן בשומרון קצין במודיעין הכללי של תאופיק טיראווי. הפלסטינים דיווחו כי אלמונים פרצו לביתו של הקצין, סגן ענוואר מרעי, והיכו אותו למות בחפץ קהה. לדברי הפלסטינים, מחקירת האירוע נראה כי משתפי פעולה רצחו את הקצין.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully