וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: סרט אמריקאי על חילוצה של ג'סיקה לינץ'

8.8.2003 / 0:00

רשת אן.בי.סי מפיקה את הסרט בעל השם המקורי, "להציל את ג'סיקה לינץ'"; יתאר את חילוצה של הטוראית מהשבי העיראקי; הגיבור: עורך הדין העיראקי שהודיע על מיקומה

מבצע חילוץ הירואי אולי לא היה שם, אבל סיפור נפילתה בשבי העיראקי של טוראית ג'סיקה לינץ', סיפק למפיקי רשת אן.בי.סי, שמריחים את הירוקים עד לנאסיריה, הזדמנות לעוד סרט טלוויזיה אמריקאי. רשת הטלוויזיה כבר החלה בהפקת "להציל את ג'סיקה לינץ" (נשמע מוכר?), סרט שיתאר את חילוצה של החיילת האמריקאית בת ה-19, שנפלה בשבי עם תחילת המלחמה ושוחררה בראשון באפריל. דוברת הרשת, קתרין בוקסברגר, מסרה כי הסרט ישודר בארה"ב בחודש נובמבר.

השחקנית לורה ריגן, שתגלם את דמותה של לינץ', דווקא לא תעמוד במרכז הסרט. נשיא "אן.בי.סי אנטרטיימנט", ג'ף צוקר, אמר בחודש שעבר כי סיפור החילוץ יהיה סרט פעולה שיתמקד בעו"ד העיראקי מוחמד עודה אל ראחייף, שמסר לאמריקאים את המידע על מיקומה של החיילת השבויה. אתר "חדשות 24" מדווח, כי צוקר הוסיף שהסרט יתמקד גם בקורותיהם של חבריה ליחידה ושל כוחות החילוץ מרגע נפילתה בשבי ועד השחרור.

לינץ', חיילת ביחידת תחזוקה, נפלה בשבי ב-23 במרץ, לאחר ששיירה צבאית שבה נסעה נקלעה למארב עיראקי בעיר נאסיריה שבדרום עיראק. שבוע מאוחר יותר הודיע עו"ד אל ראחייף לצבא ארה"ב כי היא מוחזקת בבית חולים בעיר. שחרורה תואר בתחילה כמבצע חילוץ הירואי, ואולם בהמשך התברר כי צבא ארה"ב ניפח את הדיווחים על המבצע בצורה מגמתית (מצורף לינק לידיעה). בחודש שעבר שבה ג'סיקה לביתה בעיר פלסטין שבמערב וירג'יניה, לאחר אשפוז ממושך בבית חולים בבירה וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully