וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארכת מינויו של צ'חנובר כיו"ר אל על מתעכב בשל הבחירות

3.3.2001 / 18:53


ltpgt
ltbrgt
lt/bgtמאת זוהר בלומנקרנץ ltbgt
מתעכב מינויו של יו"ר מועצת המנהלים של אל על, יוסף צ'חנובר, לתקופת כהונה שלישית בתפקיד. הסיבה לעיכוב היא אי כינוסה של ועדת רביבי (לאישור מינויי בכירים בנציבות שירות המדינה) מאז הוכרזו הבחירות המוקדמות לראשות הממשלה - שכן לא ידוע מי יהיו המועמדים של ממשלת שרון לתפקידים בכירים בשירות המדינה.
lt/pgt

ltpgt
לאחר אישור הוועדה צריכים לאשר את המינוי שר התחבורה וראש הממשלה. באחרונה נפגש צ'חנובר עם ראש הממשלה הנבחר, וזה הביע תמיכה במועמדותו.
lt/pgt

ltpgt
ביום א' הקרוב מסיים צ'חנובר רשמית את תפקידו כיו"ר מועצת המנהלים של אל על. המועצה אישרה לפני כחודש את מינויו של צ'חנובר לתקופת כהונה שלישית במשאל טלפוני בין חבריה, על מנת להספיק לאשרו בוועדת רביבי ועל ידי ראש הממשלה ושר התחבורה לפני הבחירות לראשות הממשלה.
lt/pgt

ltpgt
מועצת המנהלים של אל על תתכנס היום; על פי התכנון המקורי, נקבעה הישיבה ליום ב' הקרוב, בהנחה כי המינוי יאושר עד אז. ואולם לאחר שהתברר השבוע כי ועדת רביבי לא מתכנסת בגלל הבחירות ולא מאשרת את המשך המינוי, הוחלט להקדים את הישיבה. זאת, כדי למנוע מצב שבו צ'חנובר לא יהיה רשאי לנהל את ישיבת מועצת המנהלים, משום שמינויו עדיין לא אושרר.
lt/pgt

ltpgt
בישיבת מועצת המנהלים היום יציג מנכ"ל אל על, דוד חרמש, את נתוני סיכום פעילותה של אל על ב-2000 ואת תוכניותיה ל-2001; מדובר בתוצאות ראשונות, לא מבוקרות, שיצביעו על הפסד תיפעולי של כ-70 מיליון דולר. התוצאות המבוקרות של החברה יהיו מוכנות רק ב-22 במארס.
lt/pgt

ltpgt
בישיבה צפוי לעלות גם עניין ההתקשרות בין אל על לארקיע. חברים במועצת המנהלים מתחו בקורת על שיתוף הפעולה המתגבש בין שתי חברות התעופה; לדבריהם, התקשרות כזו יכולה להיטיב עם ארקיע על חשבונה של אל על, שכן היא תמנע למעשה את הפרטת אל על ואת האפשרות של מכירת מניותיה במחיר גבוה יותר בשוק החופשי.
בחברת אל על סירבו אתמול להגיב בעניין.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully