וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וג'ן נפרדים?

7.8.2003 / 14:12

פרשת בגידתו של אפלק עם חשפניות קנדיות עדיין מכה גלים; מקורבים מחד: הכל בסדר, הם לגמרי ביחד; ומאידך: היא זרקה אותו ואמרה ש"הוא עשה ממני צחוק"

שערוריית הזוגיות המשונה של בן וג'ן (ג'יי לו) מסרבת להירגע. ביחד, לא ביחד? תלוי את מי שואלים. על פי דיווחים בעיתוני בריטניה, טוענים מקורביה של לופז שמדובר בסופה של מערכת היחסים בין השניים. לדבריהם לופז זרקה את בן והסבירה: "הוא עשה ממני צחוק". על פי הדיווחים לופז ביטלה את הנישואים שאמורים להתקיים בחודשים הקרובים, וכדי להבהיר את רצינות כוונותיה - הסירה את טבעת האירוסין בשווי שני מיליון דולר שאפלק נתן לה בשנה שעברה.

מאידך, ג'ני מהבלוק יצאה אתמול בהצהרות חד משמעיות לפיהן הכל בסדר. "בן לא בגד. הוא לא קיים יחסי מין עם אף אחת. בן האזין למוזיקה, בילה, דיבר עם אנשים וזה הכל", צוטטה אתמול הדיווה דה-לה שמטע. מקורבים אחרים מיהרו להבהיר: "הם לגמרי ביחד. היא ידעה שהוא הלך למועדון חשפנות והיא בגישה של 'מה הביג דיל?'".

הצהובון האמריקאי "הנשיונל אינקווירר" הוא שהעביר את הפנתר השחור בין השניים כשפירסם את דבר התהוללויותיו של בן אפלק במועדון חשפנות קנדי. על פי הפרסום אפלק חגג עם חשפניות בבר. מקורותיו של הצהובון הסנסציוני דווחו כי אפלק נצפה כשהוא משתעשע עם הבחורות המעורטלות, ואף ביצע מין אוראלי בשתיים מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully