וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי, סניוריטה

16.2.2001 / 8:27

הצהובונים הגדירו אותה כ"ספייס גירל הכי מצליחה" - ודיווחו על הפרעות אכילה, השמנה ודיכאון; לפני בחריין ודובאי מגיעה מלאני סי גם לנתב"ג; ספורטי ספייס בישראל, כתבה מספר 2

מאת אביב מלחי

כשמלאני צ'יזהולם גדלה בליברפול היא חלמה להיות שחקנית כדורגל. אחר כך היא חלמה להיות זמרת. בגיל 27, היא מגשימה את חלומה השני בתור רבע מלהקת הבנות המצליחה בעולם, וקריירת סולו משלה. את הכדורגל היא השאירה לויקטוריה ודיוויד בקהאם.

מלאני סי, כפי שהיא ידועה בעולם, קיבלה את תפקיד ה"ספורטי ספייס" בלהקה. היא דאגה למלא אותו בנאמנות: במשך שנים המלתחה הקבועה שלה כללה מכנסי אדידס, נעלי נייק וחולצות כדורגל.

מלאני היתה שותפה מלאה להצלחה של הלהקה, ולמעשה גם אלו שקיטרגו את החמישיה בטענה כי הן אינן יודעות לשיר, אמרו שמלאני היא הטובה ביותר מביניהן. כשהבנות החלו לדבר על קריירות סולו עצמאיות, החליטה גם היא לבדוק את השטח. היא הוציאה דואט עם בראיין אדאמס, ”when you`re gone", שזכה להצלחה, וכנראה נתן לה טעם לעוד.

כשהספייס לקחו קצת חופש, היא עברה ללוס אנג'לס והתחילה לעבוד על אלבום הסולו. "כתבתי למגירה במשך תקופה ארוכה, ולכן כשהגיעה ההזדמנות, הייתי חייבת לקפוץ עליה", היא סיפרה. מלאני נכנסה לעבודה של שלושה חודשים באולפן כשהיא מוקפת בחברה טובה. היא עבדה עם הביסטי בויז, ריק רובין (המפיק של רד הוט צ'ילי פפרז), ויליאם אורביט וריק נואלס (שעבדו עם מדונה). "אוסף הכשרונות הזה היה מדהים. זה מאוד מוזר להיות באולפן אחד עם כל האנשים האלה. מה שהיה אפילו מוזר יותר הוא שהיה להם הרבה כבוד גם כלפי – הם נתנו לי ביטחון עצום בעצמי. זה היה הזמן הכי טוב בחיי".

אני לסבית??

"goin` down" היה הסינגל הראשון מתוך האלבום, "נורת'רן סטאר" (northern star), שיצא לפני שנה. כשמו, הוא סימן התחלה לא טובה. לכבוד האווירה הכסאחיסטית בו, קיצצה מלאני את שערה, ובעיקר צרחה למיקרופון. השיר והקליפ הרעשני לא התקבלו באהדה גדולה מדי, מה שמייד השפיע על מניותיה של קריירת הסולו המתהווה. אבל הכיוון השתנה כשיצא הסינגל השני, הנושא את שם האלבום. הבלדה השקטה זכתה אמנם להרבה יותר השמעות, אבל זה עדיין לא היה זה. אולם אז יצא הסינגל השלישי, "never be the same again”, שהטיס את מלאני לראש מצעד הפזמונים ברחבי העולם. הסינגל הרביעי, "I turn to you”, הפך כבר ללהיט מועדונים, ולאחרונה יצא הסינגל " "if that were me". מלאני יצאה לסיבוב הופעות בבריטניה, ארה"ב, אוסטרליה, יפן ואירופה. האלבום וסיבוב ההופעות העניקו לה את התואר "הספייס גירל הכי מצליחה".

אבל ככל שקריירת הסולו הצליחה, כך צצו בעיות חדשות. מלאני החלה לסבול מדיכאון, בין היתר בגלל שלא מצאה בן זוג, ועלתה במשקל. הצהובונים, כמו הצהובונים, חגגו וניפחו את המצב תוך דיווחים כי היא סובלת מדיכאון, התקפי בכי, הפרעות אכילה, משתמשת בסמים ואף טענו שהיא לסבית. מלאני שמעה, קראה, לקחה ללב, אבל טוענת שלא נתנה לזה להשפיע עליה.

אלינו היא תגיע ביום שני, להופעה אחת בסינרמה בתל אביב. מייד אחר כך תמריא מלאני לדובאי ובחריין, להמשך החלק המזרח תיכוני של הסיבוב האירופי.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully