וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיבוצניק שהציל את נערת הליווי מהסרסור, מתחתן איתה

3.3.2001 / 18:53

התאהב בצעירה לאחר בילוי משותף ו"קנה" אותה מידי הסרסור; לאחר שהועברה לסרסור אחר, "חטף" אותה הקיבוצניק מידיו והתלונן במשטרה; הסרסור נשלח למאסר והזוג המאוהב מתחתן בקרוב

קיבוצניק שהתאהב בנערת ליווי לפני כחצי שנה, וחילץ אותה מידי הסרסור שלה, יישא אותה בקרוב לאשה, במה שנראה כמו עלילה של סדרת טלוויזיה.

"ידיעות אחרונות" מפרסם כי הקיבוצניק, בן 42, הכיר את הצעירה, בת 26, לאחר שהזמין אותה לבילוי, קיים איתה יחסי מין ושילם לה. היא מצאה חן בעיניו, ובחמשת החודשים הבאים היה מזמין אותה כל כמה ימים, תמורת תשלום.

בסופו של דבר הוא התקשר לסרסור שלה, ויקטור מכלוף, הודיע לו שהוא מאוהב בצעירה וביקש שהיא תישאר אצלו לאחר שתסיים את עבודתה עבורו. מכלוף הסכים, אולם לאחר חודש הציע לקיבוצניק "לקנות" אותה תמורת 6,500 דולר, לפני שתימכר לסרסור אחר. הצעירה הסכימה לכך והבטיחה לאהובה שתחזיר לו את הכסף.

הקיבוצניק שילם למכלוף 14 אלף שקל, אולם ההסכם החזיק רק חודש, ואז העביר מכלוף את הצעירה לסרסור בנתניה. הקיבוצניק המאוהב החליט לחלץ אותה, הזמין אותה מנתניה והציע לה לגור איתו. היא הסכימה אולם כשמכלוף גילה כי לאן נעלמה, הוא איים לפגוע בשניהם.

הקיבוצניק פנה למשטרה, שיזמה שיחת טלפון בינו לבין הסרסור. בשיחה הפליל מכלוף את עצמו ונעצר. אתמול ניתן גזר דינו של מכלוף, שזכה להיות "סוחר הנשים" הראשון שמורשע לפי החוק החדש נגד סחר בבני אדם למטרת זנות. השופטים גזרו עליו שנתיים מאסר וחייבו אותו לשלם לצעירה פיצויים בסך 20 אלף שקל.

והסוף השמח: הקיבוצניק מתכוון לנסוע בקרוב לחו"ל עם אהובתו, להתחתן ולחזור לחיות באושר בישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully