וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי לא מתכוון לצאת לחופשה במוצאי שבת

3.3.2001 / 18:53

גיסתו ביקשה מהשב"ס לאפשר לו לצאת לחופשה בת יומיים לרגל בר המצווה של בנה; בשב"ס אישרו לו לצאת רק למספר שעות, בליווי סוהרים; מקורביו: "אין בכך טעם"

מאת לירון מרוז

מנהיג ש"ס לשעבר, אריה דרעי, נוטה שלא לקבל את הצעת השב"ס, לצאת במוצאי שבת לחופשה בת מספר שעות. את הבקשה לחופשה מיוחדת של דרעי הגישה גיסתו, עו"ד יונה דרעי, שהשבת חוגגת את מסיבת בר המצווה לבנה, בקיבוץ רמת רחל שליד ירושלים. דרעי ביקשה לשחרר את גיסה למשך 48 שעות, אולם בשב"ס סירבו לכך. לאחר התייעצויות הוחלט בסופו של דבר לאפשר לדרעי להשתתף בחגיגה למספר מועט של שעות ובליווי סוהרים.

בראשית דצמבר ביקש דרעי לצאת לחופשה מהכלא כדי להשתתף בחגיגת בר המצווה של בן משפחה אחר. החופשה אושרה, אבל דרעי סירב לצאת אליה כיוון שהיא קצרה מידי וכיוון שהדבר כרוך בליווי משטרתי.

עקב הידיעות בדבר החופשה האפשרית החלה דריכות בקרב תומכיו של אריה דרעי, למרות שההערכה היא שהוא יעדיף להישאר בין כתלי הכלא. "אם מאפשרים לו לצאת לשלוש או ארבע שעות ושלושת רבעי שעה הוא יצטרך לנסוע לכל כיוון, אז מה הטעם", אמר אחד מהם. בכל מקרה, המקורבים כבר החלו בהיערכות לקראת החופשה האפשרית, שמן הסתם תלווה בשיירות ובחגיגות גדולות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully