וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מניות המחשבים המריאו בציפייה לדו"חות Dell ו-HP

3.3.2001 / 18:53

מניית יצרנית ציוד התקשורת סיינה נסקה ב-15.5% לאחר שהעלתה את תחזיותיה ל-2001; מניית Dell עלתה ב-9%


ltpgt
האווירה החיובית שהשתררה עם פתיחת המסחר, ושלוותה בעליות שערים במרבית מגזרי הטכנולוגיה, נמשכה לכל אורך יום המסחר בוול סטריט. את האווירה החיובית הובילה מניית יצרנית ציוד התקשורת סיינה (סימול CIEN), שנסקה ב-15.5%.
lt/pgt

ltpgt
סיינה החלה להמריא לאחר שפירסמה תוצאות טובות מהצפוי לרבעון שהסתיים ב-31 בינואר, ואמרה כי היא צופה צמיחה מהירה יותר מהאופייני לענף. החברה העלתה את תחזיות הרווח שלה לשנת 2001 ועוררה לתחיה את מניות מגזר האופטיקה.
lt/pgt

ltpgt
JDS יוניפייז (JDSU) עלתה ב-9.4%, לוסנט 10003648-MRQ רשמה עלייה של 7.2% וקורנינג סיימה את המסחר בעלייה של 8%.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית המחשבים DELL (דל) עלתה ב-9% לקראת פרסום הדו"ח הרבעוני שיצא לאחר הסגירה. החברה דיווחה על עלייה של 16% ברווח ל-508 מיליון דולר, המשקפים רווח של 18 סנט למניה - סנט נמוך מהתחזיות ברבעון שהסתיים ב-2 בפברואר.
lt/pgt

ltpgt
הכנסות החברה, מנגד, עלו על התחזיות. החברה דיווחה על עלייה של 22% בהכנסות ל-8.67 מיליארד דולר, לעומת הערכות אנליסטים כי הכנסות החברה יהיו 845 מיליארד דולר בלבד. החברה הודיעה היום על פיטורי 1,700 עובדים כחלק מצעדי התייעלות.
lt/pgt

ltpgt
HP (היולט פאקרד) הקדימה את הדו"ח בעלייה של 5.7%. רווחי החברה היו בהתאם לטווח הנמוך של תחזיות האנליסטים. החברה דיווחה על רווח פרופורמה של 727 מיליון דולר, 37 סנט למניה, ירידה של 12% ברווח ביחס לרבעון המקביל. הכנסות החברה איכזבו, והחברה דיווחה על הכנסות של 11.9 מיליארד דולר - עלייה של 2% מהרבעון המקביל. וזאת, לעומת תחזיות קודמות להכנסות של 12.4 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
אמזון , שרשמה ירידות לאורך יום המסחר לאחר שבנק פרודנשל סקיוריטיס נקט בצעד יוצא דופן והוריד את ההמלצה על המניה ל"מכירה", סיימה את המסחר בעלייה קלה של 0.4%. אתמול זכתה בארנס אנד נובל.קום (סימול BNBN), מתחרתה העיקרית של אמזון, בקרב משפטי נגד אמזון, לפיו תוכל בארנס אנד נובל.קום להשתמש בטכנולוגיית click-1 של אמזון. מניית בארנס אנד נובל.קום ירדה ב-5.5%.
lt/pgt

ltpgt
יאהו עלתה ב-10%, למרות נתונים לא מפרגנים שפורסמו השבוע. אתמול דווח כי באתר המכירות הפומביות שלה נפל הרישום בצורה חדה, מאז הנהיגה החברה מדיניות של רישום בתשלום. הנפילה במחזור המכירות הפומביות ביאהו התגלתה ביום שלישי, כאשר האתר E-Commerce Times דיווח כי הרישום למכירות פומביות ביאהו נפל ל-460 אלף בשבוע שעבר, לעומת 2.6 מיליון ב-10 בינואר. אתמול החריפו החדשות הרעות: הנתונים נפלו ל-248 אלף מכירות פומביות ביאהו, ירידה של 90.5% מההיקף של ינואר.
lt/pgt

ltpgt
הצרות הפיננסיות של הברוקר המקוון הגדול, צ'ארלס שוואב (סימול SCH), נמשכות. היום העריך סמנכ"ל הכספים בחברה, כריסטופר דודס, כי הירידה בהיקף ההשקעות במניות של לקוחותיה עלול להוביל לפגיעה ברווחי החברה. דודס העריך כי רווחי החברה ירדו ב-30% ברבעון הנוכחי. מניית החברה איבדה 1.5% לנוכח הודעה זו.
lt/pgt

ltpgt
חברת הסלולר האמריקאית VoiceStream (סימול VSTR) ירדה ב-6%. אתמול דיווחה החברה על הפסד גדול מהצפוי עבור הרבעון הרביעי של 2000. בנוסף, רכישתה על ידי ענקית התקשורת דויטשה טלקום מוטלת בספק, לנוכח צניחת מניית דויטשה וקריאות להתפטרות מנכ"לה, רון זומר.
lt/pgt

ltpgt
שלושה ימים לאחר כשלון הנפקת אורנג', הודיעה מוטורולה על דחיית הנפקת חטיבת השירותים שלה, פרופל, לנוכח "המועקה בשוק ההנפקות". החברה תיכננה להציע לציבור 23.5 מיליון ממניות פרופל בטווח מחירים של 19-17 דולר למניה, ולגייס סכום של 423 מיליון דולר בהנפקה. את ההנפקה אמור היה להוביל כחתם בית ההשקעות גולדמן סאקס. מניית מוטורולה ירדה ב-3.5% בתום יום המסחר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully