וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלומון סמית ברני מוריד את תחזיות הרווח וההכנסות של מג'יק לשנת 2001 בעקבות הדו"חות לרבעון

3.3.2001 / 18:53

מוריד את מחיר היעד למניה מ-6 דולרים ל-5 דולרים - עדיין 45% מעל למחיר המניה היום; "אנו ממתינים לראות לאיזה כיוון יוביל את החברה המנהל החדש, מנחם הספרי"


ltpgt
"חברת מג'יק עוברת כעת תקופה לא קלה, הן לאור האווירה הכללית בכלכלת ארה"ב, והן לאור הירידה בהוצאות תקציבי IT", כך קובעים האנליסטים ויקטור הלפרט וקולבי ווילר, מבית ההשקעות סלומון סמית ברני, בדו"ח שהם מפרסמים היום על החברה.
lt/pgt

ltpgt
מג'יק דיווחה בתוצאותיה הכספיות שלשום על הכנסות של 23.1 מיליון דולר ברבעון, בדומה לתחזיות בית ההשקעות להכנסות של 23 מיליון דולר. ההפסד הנקי של החברה היה 3.1 מיליון דולר או 6 סנטים למניה, בניטרול הוצאות חד פעמיות.
lt/pgt

ltpgt
מג'יק צפויה, כאמור, לחוות האטה מכיוון לקוחותיה בארה"ב, ובבית ההשקעות מעריכים אף כי ההאטה תגיע גם מכיוון לקוחותיה האירופים, שמהווים את מרבית מכירותיה. "אווירה מפחידה בהחלט עבור מנכ"ל חדש לשנות את הכיוון אליו החברה צועדת", הם אומרים, ומכוונים לכך שמנחם הספרי, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל אדוסופט ומונה לפני כשבועיים לתפקיד מנכ"ל מג'יק, יצטרך לעבוד בצורה קשה ולמצוא פתרונות יצירתיים במיוחד, כדי להשיב את מג'יק לימים יפים יותר.
lt/pgt

ltpgt
"אנחנו נעקוב אחר ההתפתחויות בחברה, ונמתין לראות לאיזה כיוון יוביל אותה הספרי", אומרים האנליסטים ומורידים את תחזיות ההכנסות לשנת 2001 מ-110 מיליון דולר ל-97 מיליון דולר. בנוסף, הם מצפים כי בשנת 2001 כולה החברה תדווח על רווח של 6 סנטים למניה, תחת תחזית קודמת יותר - ואופטימית במיוחד - של 30 סנט למניה. "הורדת התחזיות נעשית לאור העובדה שכיוונה של החברה בתקופה הקרובה אינו ברור", אומרים האנליסטים.
lt/pgt

ltpgt
ברבעון הראשון של השנה מג'יק צפויה להגיע לאיזון בשורת הרווח למניה, וזאת תחת תחזית קודמת לרווח של 6 סנטים. צמד האנליסטים מותיר למניה המלצת "נייטרלי" בסיכון בינוני, ומוריד את מחיר היעד מ-6 דולרים ל-5 דולרים, עדיין 45% מעל למחיר המניה היום. המחיר מייצג מכפיל הכנסות של 1.5 לשנת 2001.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully