וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגנוס נורמן הודח מטורניר מארסיי

3.3.2001 / 18:53

הטניסאי השבדי נוצח בסיבוב ה-2 בצרפת מול מירני מבלארוס. גם קלמנט בחוץ. קופנהאגן: שאטלר נוצח בשמינית-הגמר. נשים: מרטינז הודחה בניס


המדורג ראשון בטורניר מארסיי, מגנוס נורמן השבדי, הודח בסיבוב השני מול מקס מירני מבלארוס בשלוש מערכות. מירני ניצח 2:6 במערכה הראשונה, נורמן גמל לו ב-3:6 במערכה השניה, אבל הבלארוסי סיים ב-3:6 את המערכה השלישית ורשם את ההפתעה של הטורניר.

גם המדורג שלישי, ארנו קלמנט מצרפת, נוצח ויצא ממעגל התחרויות. קלמנט הפסיד בשלוש מערכות למייקל קראטוצ'ביל משוויץ. במערכה הראשונה ניצח קלמנט 3:6, אבל בשתיים הבאות נוצח 6:3 ו-6:4 והפסיד במשחק כולו.

מי שנותר כעת כמודרג הבכיר בטורניר על סך 550 אלף דולר הוא ייבגני קפלניקוב המדורג שני מרוסיה.

תוצאות נוספות: המדורג רביעי, סבסטיאן גרוסיאן מצרפת, גבר על ירי נובאק הצ'כי בשתי מערכות. סדריק פיולין הצרפתי ניצח את ז'אן רנה ליסנארד מצרפת.

המדורג שביעי, מרק רוסה משוויץ, נוצח מול ג'וליאן בוטר הצרפתי בשתי מערכות.

גם בטורניר קופנהאגן, ממנו הודח נועם בר, הודח מדורג לאחר שריינר שאטלר הגרמני (6) נוצח בשלוש מערכות מול יאן סימרניק ההולנדי, שדורג בעבר ב-20 הראשונים בעולם. בוהדאן אוליראך מגרמניה המדורג שביעי, עלה לרבע-הגמר, כמו גם מגנוס גוסטאפסון השבדי וטים הנמן הבריטי המדורג ראשון.

קונצ'יטה מרטינז הודחה בסיבוב השני של טורניר ניס שבצרפת, לאחר שנוצחה בשתי מערכות מול סילביה פארינה אליה האיטלקיה. מרטינז התלוננה בסיום על פציעה ועל עייפות.

אנקה הובר מגרמניה עלתה לשלב הבא, כמו גם אמילי מאורסמו מצרפת, שעשתה השבוע קפיצה משמעותית בדירוג העולמי. לעומת זאת ג'אסטין הנין מבלגיה נוצחה מול מגדלנה מאלייבה מבולגריה.

בטורניר קטאר לא היו הפתעות וכל המדורגות - מרטינה הינגיס (1) משוויץ, סנדרין טסטוד (3) מצרפת, הנריטה נאגיובה (6), וג'ואנט קרוגר (8) מדרא"פ - עלו לשלב הבא.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully