וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטסון סטיבנס: קומפיוג'ן ממוצבת בתחומה בצורה טובה כדי ליהנות מהשלמת מיפוי הגנום האנושי

3.3.2001 / 18:53

בפייפר ג'פרי מעודדים אף הם מתוצאותיה הכספיות של החברה לרבעון הרביעי, שעקפו את תחזיותיהם, ומציבים למניה מחיר יעד של 30 דולר - פי 4.5 ממחירה היום


ltpgt
הדו"חות של חברת קומפיוג'ן לרבעון הרביעי הצליחו לעקוף את תחזיות בתי ההשקעות פייפר ג'פרי ורוברטסון סטיבנס, שמגלים שביעות רצון ממיצובה של החברה בשוק בו היא פועלת, ומההתקדמות שביצעה ברבעון האחרון.
lt/pgt

ltpgt
חברת הביואינפורמטיקה קומפיוג'ן, מפתחת טכנולוגיות חישוביות מתקדמות למחקר גנומי, ומשלבת גישות מתחומי המתמטיקה והמדעים המדויקים עם ביולוגיה מולקולרית. על בסיס האבחנות, קומפיוג'ן מפתחת טכנולוגיה ואפליקציות לקידום המחקר, לגילוי תרופות, ולטובת ריפוי ואבחון. החברה נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של 170 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
קומפיוג'ן דיווחה על הכנסות של 3.3 מיליון דולר - פחות או יותר לפי ציפיות בית ההשקעות. סעיף הוצאותיה התפעוליות הצליח להציג תוצאה טובה יותר מזו שקיוו לה האנליסטים, 6.2 מיליון דולר במקום 6.5 מיליון דולר, ואילו בשורת הרווח הנקי הצליחה החברה לספק הפתעה של ממש, שעה שדיווחה על הפסד של 6 סנטים למניה - טוב ב-3 סנטים מתחזיות האנליסטים.
ltbrgt
lt/bgtקומפיוג'ן תרוויח מהשלמת מיפוי הגנוםltbgt
להערכת האנליסטים מייקל קינג ואדוורד טנתוף, מרוברטסון סטיבנס, החברה ממוצבת במקום מעולה כדי ליהנות מפירות הפיתוח המתקדם שלה למחקר גנומי, בעיקר לאור העובדה שבשבוע שעבר הציגה חברת סלרה את מיפוי הגנום האנושי. מחקריה של קומפיוג'ן, לדברי האנליסטים, יוכלו לסייע הן למחקר הציבורי והן לזה של סלרה.
lt/pgt

ltpgt
לאחר הדיווח על תוצאותיה הכספיות של החברה, הסביר ד"ר מור אמיתי, נשיא ומנכ"ל קומפיוג'ן, כי הפרסום אודות השלמת טיוטת הגנום האנושי מחזק את עמדת החברה כמובילה בניתוח ה-Transcriptome, המקשר בין הגנום לפרוטאום.
lt/pgt

ltpgt
לגבי ה-LabOnWeb, אתר המחקר של קומפיוג'ן באינטרנט, אומרים האנליסטים, כי בטווח הקרוב הוא לא בהכרח מסתמן כמקור להכנסות, אך הוא בהחלט מקור עבור החברה לזכות בלקוחות חדשים. בבית ההשקעות אף מגלים שביעות רצון משני דברים משמעותיים שביצעה החברה השנה: חשיפת מוצר ה-Z3 שלה, ושיתוף הפעולה עם חטיבת מדעי החיים של מוטורולה (סימול MOT) לתכנון שבבי DNA.
lt/pgt

ltpgt
המוצר החדש, מוצר הפרוטאומיקס (Z3), הוא הראשון של החברה בתחום חקר החלבונים והוא משמש ל"אנליזה של הפרדת חלבונים בג'לים דו מימדיים". גם אם לא ממש ברור לאדם רגיל מן השורה מה בדיוק המוצר עושה, האנליסטים אומרים כי הוא תרם לשורה העליונה של הדו"חות ברבעון הרביעי, וכי הוא צפוי לעשות כן ביתר שאת גם בשנה הקרובה.
ltbrgt
lt/bgtגם ב-2002 השורה התחתונה תישאר צבועה באדוםltbgt
האנליסטים מעריכים כי החברה מתומחרת בחסר (מכפיל הכנסות של 13 על בסיס הכנסותיה החזויות לשנת 2001, לעומת מכפיל הכנסות של 20 של מתחרותיה), ומותירים למניה המלצת "קנייה".
lt/pgt

ltpgt
עד סוף שנת 2002 השורה התחתונה של דו"חות קומפיוג'ן צפויה להיות צבועה באדום, אם כי ייתכן שאם החברה תמשיך בקצב זה, היא תוכל להפוך לרווחית ב-2003, אך האנליסטים אינם מספקים תחזית כה ארוכת טווח.
lt/pgt

ltpgt
מכל מקום, מעריכים האנליסטים כי ברבעון הראשון של 2001 קומפיוג'ן תדווח על הכנסות של 2 מיליון דולר ועל הפסד של 14 סנט למניה. בשנת 2001 כולה, הם מעריכים שהחברה תדווח על הפסד של 57 סנט למניה ועל הכנסות של 13 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
בדו"ח שפירסם אמש בית ההשקעות פייפר ג'פרי, מעריך האנליסט תומס הנקוק כי העובדה שהחברה הצליחה להגדיל את יכולות המכירה שלה, וכן, העובדה שהיא צפויה להציג מוצרים חדשים במהלך השנה, הן מעודדות מאוד עבור ההתפתחות העתידית שלה.
lt/pgt

ltpgt
ברבעון האחרון, רוב הכנסותיה של החברה נבעו מהסכמיה עם ענקית התרופות Pfizer ועם Human Genome Science. לאור האופטימיות של האנליסט לגבי העתיד של החברה, הוא מציב למניה מחיר יעד של 30 דולר - פי 4.5 ממחירה של המניה היום.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully