וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבת? לך ללמוד טאי צ'י

6.8.2003 / 15:40

שופט אמריקאי מהעיר סנטה פה החליט לשלוח את העבריינים המקומיים לסדנאות הכוללות מדיטציה ודיקור סיני; המסרבים יישלחו לאסוף אשפה

שופט אמריקאי מהעיר סנטה פה שבמדינת ניו מקסיקו מעדיף לטפל בכפפות של משי בעבריינים המקומיים. השופט המקורי, פרנסיס גליגוס, מציע לעבריינים שהרשיע בעבירות תקיפה, עונש מקורי: סדנת טאי צ'י בת 12 שבועות הכוללת מדיטיציה ודיקור סיני. בפני הפושעים והחוטאים האלימים עומדת ברירה נוספת: 12 שבועות של איסוף אשפה.

השופט מציין כי מטרתה של תכנית השיקום האוריינטלית היא לגרום לעבריינים לחשוב פעמיים בפעם הבאה שבה יחושו דחף להלום במישהו. גליגוס מקווה כי הסדנה תצליח ללמד את העבריינים המועדים לרסן את דחפיהם האלימים. הוא אינו מאמין שעונש מאסר מקוצר ירתיע את הפושעים. בסוכנות בידיעות איי.פי דווח שהשופט הודיע כי האסירים שיסרבו לעבור את סדנאת הטאי צ'י ייאלצו לבלות את זמנם באיסוף זבל.

ד"ר מרק דה פרנסיס, מומחה לרפואה סינית העובד כפסיכולוג במתקני ענישה במדינה, משמש כמדריך הראשי בתכנית. לדבריו, עברייני אלימות יכולים לשוב למוטב באמצעות שיעורי טאי צ'י ומדיטציות.

גובאני מונטיו, אחד העבריינים המשתתף בתכנית, סירב לשתף פעולה ולספר מה היו המעללים שהובילו אותו להתחבר לעצמו בסדנאות מדיטציה. הוא הסתפק בתשובה הלקונית: אני מעדיף את זה על פני איסוף זבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully