וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על החיים ועל הקצפת

3.3.2001 / 18:53

מכבי נתניה מארחת היום את בני יהודה (14:30), בניסיון לתפוס את הרכבת לפלייאוף העליון. האורחים מהשכונה נלחמים על מקומם בליגת העל ומחפשים דבר אחד בלבד: ניצחון

מכבי נתניה תארח היום ב-14:30 את בני-יהודה למשחק חשוב לשתי הקבוצות, כל אחת מסיבותיה שלה ולמיליוני ישראלים, שיחכו לסימון הראשון בטופס ה-36 מיליון.

מכבי נתניה עדיין לא אמרה נואש בניסיונותיה להתברג בפלייאוף העליון, שיהפוך את העונה הזו עבורה, להצלחה אמיתית. נתניה התרחקה כדי חמש נקודות מהמקום השישי והפסד נוסף , בבית, בזמן שמכבי ת"א והפועל פ"ת נכנסות לכושר, עשוי לחתום את מקומה בשישייה התחתונה.

בעשרת המשחקים האחרונים ניצחה נתניה רק בשלושה משחקים, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה חמש פעמים, ככה לא מגיעים לפלייאוף עליון.

סגל מלא התייצב אמש לאימון המסכם בנתניה, כולל חיילים וכולל הקפטן הפצוע, איציק זוהר, שהיה היחיד שלא התאמן. זוהר צפוי להתחיל באימוני ריצה בשבוע הבא.

לירון וילנר ועמוס נחייסי צפויים לחזור לסגל לאחר שהחלימו מפציעותיהם. נחייסי, ששבר אצבע ברגלו, נעדר מהמגרשים חמישה שבועות והוא מיועד לפתוח את המשחק על הספסל.

נחייסי אמר ל-ONE: "כיף לחזור, התגעגעתי לדשא, לכדור ולאווירה. זה משחק קשה מאוד בשבילנו וחייבים לנצח".

וילנר, אותו השביתה פציעה לשלושה שבועות, אמור לתפוס מקום ליד נחייסי על הספסל. ל-ONE הוא אמר: "זה משחק חשוב מאוד ואני שמח שהוא אצלנו בבית, במגרש שלנו. אנחנו נלחמים על המקום שלנו בפלייאוף העליון וצריך לנצל את זה שמכבי ת"א יישחקו מול הפועל פ"ת, כך שנוכל לצמצם את ההפרש מול אחת מהן".

הרכב משוער: מנחם קורצקי, אורי אוזן, טל חן, סטפן ורנייש, קלמי סבן, רביד גזל, אישטוואן המאר, ויורל טנסה, דרקו ראיק-סודר, דודו דהאן ורוסלאן לוברסקי.


בני יהודה: שירזי על הספסל

לבני-יהודה שאיפות משלה: אם בתחילת העונה היו שחשבו, על סמך היכולת הטובה שהציגה הקבוצה, כי אפשר לבנות על מקום באמצע הטבלה, היום כבר ברור כי הישארות היא המטרה היחידה ובמצב הנוכחי, תיחשב להישג לא קטן.

הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום, כאשר בעשרת המחזורים האחרונים היא השיגה ניצחון בודד (0:1 על ראשל"צ), שתי תוצאות תיקו דווקא מול קבוצות צמרת (0:0 מול בית"ר ירושלים ו-1:1 מול הפועל חיפה) וספגה שבעה הפסדים, ביניהם לשתי יריבותיה לתחתית, צפרירים חולון ומ.ס.אשדוד.

הקבוצה קיימה אימון קל ביום חמישי לקראת המשחק ונראה כי אוחנה מתכנן כמה שינויים: חזי שירזי יאבד כנראה את מקומו בהרכב הפותח לטובת אסי בלדוט וירון אביחיל, שהחלים מפציעה צפוי לחזור להרכב. דאבור רופניק ודודי ליברמן לא ישחקו בגלל כרטיסים צהובים.

מוני שיקלי, שהפך לשוער הראשון של הקבוצה, אמר ל-ONE: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה וחייבים לנצח אותו בכל מחיר.מכבי נתניה נלחמים על הקצפת של הפלייאוף העליון אבל אנחנו נלחמים על הלחם, על החיים שלנו, ככה שאנחנו צריכים את הנקודות יותר".

אתמול ביקרו מוני שיקלי, אסי בלדוט וכמה אוהדים את השוער הפצוע, יניב והבה בביתו.

ההרכב הצפוי: מוני שיקלי, פטר צ'סטיץ', ג'פרי ישי, מוטי אוחיון, שוקי נגר, ירון אביחיל, מריו קראלי, בן לוז, יארני יבורניק, אסי בלדוט וקובי רפואה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully