וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי ברק: הוא החליט להתמנות לשר הביטחון

3.3.2001 / 18:53

לדברי המקורבים, ברק אמור להודיע על החלטתו לשרון בפגישתם הערב; ינמק את הצטרפותו במצב הבטחוני הקשה


ltpgt
ltbgt
מאת יוסי ורטר ושירות "הארץ"
lt/bgt
מקורביו של ראש הממשלה, אהוד ברק, אומרים כי הוא החליט להצטרף לממשלת האחדות בראשותו של אריאל שרון ולהתמנות לתפקיד שר הביטחון. ברק אמור להודיע על כך לשרון בפגישתם הערב. ברק אמור לנמק את צעדו במצב החירום הבטחוני ובהערכות בדבר החרפה צפויה בעימות בין ישראל לפלשתינאים. בלשכת ראש הממשלה סירבו לאשר את המידע.
lt/pgt

ltpgt
במפלגת העבודה מציינים כי "המקורבים" כבר הוטעו לא פעם על ידי ברק, כאשר אמרו ערב הבחירות כי ברק לא יפרוש בכל מקרה, והופתעו לשמוע את הודעת הפרישה שלו בליל התבוסה.
ראש מרצ, ח"כ יוסי שריד, הביע אכזבה קשה מהחלטתו של ברק "להצטרף לממשלה כעוזרו לענייני ביטחון של אריאל שרון". חבל ומצער מאד שראש הממשלה מסיים את כהונתו כראש ממשלה בעוד זיגזג שהוא בלי ספק זיגזג אחר לפחות יותר מדי", אמר שריד.
ltbgt
פגישת שרון-ברק הערב
lt/bgt
הערב (חמישי) ב-19:30 ייפגשו ראש הממשלה הנבחר אריאל שרון וראש הממשלה היוצא אהוד ברק, כדי לסכם את תנאי הצטרפותה של מפלגת העבודה לממשלת אחדות. אחר הצהריים נפגשו חברי הכנסת ראובן ריבלין (ליכוד) ואופיר פינס (עבודה), לדון בחלוקת התיקים בממשלת האחדות.
lt/pgt

ltpgt
הבוקר תקף השר חיים רמון את התנהלותו של ראש הממשלה במשא ומתן על ממשלת אחדות מול הליכוד. זאת, בעקבות הודעת ברק אמש שבכוונתו לנהל מגעים ישירים מול שרון, לגבי מנגנון קבלת ההחלטות בממשלה.
ltbgt
רמון: נגמר שלטון היחיד
lt/bgt
רמון אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי, ברק מנסה להמשיך ולשלוט במפלגה, על אף שכבר הודיע על פרישתו. לדבריו, הוא מודאג מכך שברק יסגור את המשא ומתן הקואליציוני עם ראש הממשלה הנבחר, אריאל שרון, ללא צוות המו"מ של מפלגת העבודה, בו הוא חבר. רמון אמר עוד כי "תקופה של שלטון יחיד במפלגת העבודה נגמרה לפני שבוע ויומיים. ראינו לאן זה הוביל אותנו".
lt/pgt

ltpgt
ראש הצוות האישי של ברק, אלדד יניב, אמר בתגובה שאם רמון היה משקיע במערכת הבחירות את האנרגיות שהוא משקיע כעת בענייני ממשלת האחדות ייתכן שהמפלה הייתה נמנעת.
lt/pgt

ltpgt
כתובות דואר אלקטרוני חיים רמון אהוד ברק
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully