וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריטני ספירס הופכת את בנותינו לעדר כפילות זנותיות"

3.3.2001 / 18:53

כך טוענים הורים ומומחים לחינוך בארה"ב שמודאגים מאופן לבושה החושפני של הזמרת ומהיותה מודל להערצה וחיקוי; גם החבר ג'סטין טימברלייק במודאגים; ספירס בתגובה: "אני עדיין בתולה"

הפופולריות הגואה של נסיכת הפופ החייכנית, בריטני ספירס, מדאיגה הורים רבים בארה"ב. ההורים חוששים שבריטני וטעמה החושפני בבגדים הופך את בנותיהם לעדר כפילות בריטני זנותיות למראה.

"היא משחיתה את ילדינו", הכריזה ד"ר מיירנה שור, מחברת רב המכר "לגדל מתבגר חושב", "אנחנו לא מדברים רק על מתבגרים. גם ילדות קטנות מחקות את בריטני. אני חושבת שהיא דמות איומה לחיקוי". מחנכים בבתי ספר ברחבי ארה"ב הכריזו מלחמה והחלו נוקטים בחוקי לבוש קפדניים שאוסרים את ה-"בריטני סטייל", מה שזה לא יהיה.

האופנה החדשה שמכונה "אפקט הבריטני" כוללת חולצות סטרפלס, חצאיות מיני, מכנסי 'דפוק אותי' וחולצות בטן, הכל בצבעים עזים כמובן. בין המבועתים מעודף הסקס שמשפריצה הזמרת הפעוטה לכל הכיוונים נמצא במפתיע החבר הקבוע שלה, ג'סטין טימברלייק, חבר להקת אן סינק. "אני אוהב אותה בכל ליבי אבל היא חייבת להבין שהמוני ילדות מעריצות אותה וחושבות שזה בסדר להתלבש כך. אני ממש מודאג".

בעוד ההורים והחבר מודאגים ספירס לא מבינה מה הביג דיל וממשיכה להודיע לכולם שהיא עדיין בתולה, "יש לי רמת מוסר מאוד גבוהה וזה שאני נראית סקסית לא אומר שאני ילדה רעה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully