וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים אחדים לאחר שאיבד את תקציב חברת הביטוח AIG - זכה שלמור אבנון עמיחי Y&R בתקציב המתחרה ביטוח ישיר

3.3.2001 / 18:53

כך נודע ל-TheMarker.com; כל אחד מהתקציבים מוערך בסכום דומה של כ-3 מיליון דולר


ltpgt
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ינהל את תקציב הפרסום של חברת ביטוח ישיר , שטופל בשלוש השנים האחרונות בגלר נסיס. זאת, לאחר שלפני מספר ימים נודע כי איבד את תקציב הפרסום של AIG לטובת צרפתי שטרנשוס זמיר.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל ביטוח ישיר, שי פוגל, מסר כי ההחלטה התקבלה במשותף עם משרד הפרסום גלר נסיס.
lt/pgt

ltpgt
ההערכות הן כי היקף תקציב הפרסום של ביטוח ישיר נע סביב 3 מיליון דולר לשנה, בדומה להערכות לגבי תקציב AIG, אותו איבד שלמור אבנון עמיחי Y&R .
lt/pgt

ltpgt
משרד שלמור אבנון עמיחי Y&R היה אחראי לליווי הקמת חברת הביטוח AIG, להחדרת המותג, למיצוב החברה, ולמודעות הגבוהה אליה ולמספר הטלפון שלה.
lt/pgt

ltpgt
כזכור, לפני כחודש חתמה ביטוח ישיר על הסכם לרכישת ביטוח אישי ישיר תמורת סכום כולל של 74 מיליון שקל במזומן ובמניות. המיזוג היה, ככל הנראה, יעד אסטרטגי מבחינת ביטוח ישיר, שמעוניינת לנגוס בכ-10% משוק ביטוחי הרכב. המיזוג עם אישי ישיר מקרב אותה ליעד זה.
lt/pgt

ltpgt
עד להשלמת רכישת ביטוח אישי ישיר, הרכב ההחזקות בביטוח ישיר הוא: צור שמיר, המחזיקה ב-50% מהחברה ופועלת בתחום הביטוח הישיר ללא תיווך של סוכני ביטוח, ומחזיקה כיום ב-7% משוק הביטוח בארץ. על בעלי המניות הנוספים בחברה נמנים גם בנק לאומי 604611-MRQ (המחזיק ב-20%) ומאיר שני (6%). החזקות הציבור בחברה - 24%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully